ایسنا نوشت: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با انتقال حوزه انتخابیه یک کاندیدای خبرگان رهبری به استان سمنان، شمار داوطلبان خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه سمنان به دو نفر افزایش یافت.

محمدرضا میرزایی در این مورد گفت: آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی و حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط دو نامزد انتخابات در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان سمنان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، ادامه داد: آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه سمنان و نماینده فعلی مردم استان در خبرگان رهبری است.

وی با بیان اینکه حجتالاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط از حوزه انتخابیه استان اصفهان به حوزه انتخابیه سمنان، تغییر حوزه داده است، افزود: حجت الاسلام خطاط از مدرسین حوزه علمیه قم است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص سهم استان سمنان از آخرین تاییدصلاحیت شده‌های مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تاکنون در خصوص تاییدصلاحیت احتمالی داوطلبان رد صلاحیت شده یا عدم احراز به حوزه‌های انتخابیه چهارگانه این استان ابلاغ نشده است.

استان سمنان دارای یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری است که با این تغییر حوزه، شمار کاندیداهای قطعی خبرگان رهبری در این استان سمنان به 2 نفر افزایش یافته است.

29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فواد RO ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    46 0
    چه سیاه بازی قشنگی یعنی مردم حالیشون نیست قول میدم رای آقایون که در شورای نگهبان بد عمل کردن خیلی پایین باشه
  • محمد A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    شناخت مهم است بصیرت مهمه تکثر لازم نیست فهم در زمان لاذمه هر کاری است