عکس‌نوشت دوم کارگردان «خواب تلخ»/ محسن امیریوسفی و حجت‌الله ایوبی 11سال پیش، در یک قاب

محسن امیریوسفی پس از گرفتن سیمرغ بلورین بهترین آنونس برای فیلم «خواب تلخ» عکس نوشت دیگری درباره این فیلم منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در توضیح این عکس نوشته است:
«این عکس سال ۱۳۸۳ گرفته شد، بعد از پایان جشنواره فیلم کن و در خانه فرهنگ ایران در پاریس. آن موقع رایزن فرهنگی ایران در فرانسه، آقای دکتر ایوبی بودند و به خاطر جوایزی که «خواب تلخ» در جشنواره کن گرفت از من تقدیرکردند.
آن زمان آقای دکتر یازده سال جوانتر از حالا بودند و من به قول مادرم بیست سال جوان‌تر! از عکس معلوم است که هر دو شاد و سرحال به هر چیزی فکر می‌کردیم غیر از این‌که «خواب تلخ» یکسال بعد ممنوع النمایش شود و تا 12 سال بعد از ساختش، محروم از اکران. تا برسد به زمان ریاست دکتر ایوبی بر سازمان سینمائی که فرصت اکران در هنر و تجربه را پیدا کند!
خیلی از این اتفاق خوشحالم و البته متاسفم از اینکه سرنوشت این بود که در زمان ریاست آقای دکتر ایوبی فیلم سوم من «آشغال‌های دوست داشتنی» که سه سال از ساختش می‌گذرد ممنوع الفجر و ممنوع الحیات شده است!
استقبال بی نظیر تماشاگران از اکران «خواب تلخ» آن هم پس از 12 سال، نشان داد که انتخاب وخواست مردم برتر از هر تیزر تلویزیونی و تبلیغات شهری است.
به قول آقا اسفندیار مرده شور فیلم «خواب تلخ»: خدا همه ما را رحمت کند!»


امیریوسفی پیش از این نیز برای آنونس فیلم دوم خود «آتشکار» توانسته بود سیمرغ بلورین بهترین آنونس را از جشنواره فجر دریافت کند.
«خواب تلخ» نخستین فیلم بلند او بعد از ۱۲ سال این روزها در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده و پرفروش‌ترین فیلم در حال نمایش این گروه سینمایی‌ست.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =