راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در کرمانشاه برگزار و کرمانشاهیان بار دیگر با آرمانهای انقلاب بیعت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، امروز سراسر ایران زمین را شور حماسه آفرین فرا گرفته بود و کرمانشاهیان نیز چون 37 سال گذشته پیشتاز حماسه آفرینی بودند.

از ساعت 9 صبح حضور راهپیمایان کرمانشاهی در سراسر این استان در نقاط مشخص شده ملموس بود و لحظه به لحظه که به ساعت 10 نزدیک می شدیم سیل جمعیت نشان از خروش کرمانشاهیان در حمایت انقلاب اسلامی و آرمان های آن می داد.

کرمانشاه،اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، هرسین، صحنه، کنگاور، سنقر، پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی و حتی بخش های بیستون، ماهیدشت، حمیل و غیره همه صحنه غرور ایران و ایرانی بود.

امروز صحنه های بی نظیر حماسه آفرینی مردمان سینه ستبر ایران زمین گاه اشک و گاه لبخند بر دیدگان و لبان می نشاند، اشک و لبخندی که از جنس غرور بود؛ صحنه‌های زیبایی خلق شد و از پیرمرد و پیرزنانی که به سختی توان راه رفتن داشتند، تا کودکی که در آغوش پدر و مادرش بود و از جانبازی که روی ویلچر نشسته بود، همه آمده بودند تا مبادا دشمنان بپندارند مردم از انقلاب دلسرد شده‌اند.

شوق پدر شهید مدافع حرم و دعای او برای مرد نیز خود صحنه دیگری از دلداگی به آرمان های انقلاب اسلامی بود؛ برخی مادران شهدا نیز قاب عکس‌هایی مزین به عکس شهید خود را در دست داشتند تا به ما یادآوری کنند این انقلاب با تقدیم شهدای بسیاری به اینجا رسیده و راه و آرمان آنان را فراموش نکنیم.


در شهر کرمانشاه سرمای هوا و بارش برف نیز نتوانست مانع از حضور پرشور مردم انقلابی کرمانشاه در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که حضور جوانان نیز در میان آنان نمود خاصی داشت، بشود و آنان پرشورتر از همیشه فریاد استقلال آزادی، و جمهوری اسلامی را سر دادند.

راهپیمایان در شهر کرمانشاه که پرچم‌های ایران اسلامی را در دست داشتند با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر داعشی" و " نه تهدید نه تحریم دیگر اثر ندارد، انقلاب اسلامی راهش ادامه دارد" به دنیا نشان دادند که اگر چه نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد، اما همچنان با همان شور و هیجان سال 1357 پای انقلاب ایستاده‌اند.

طول مسیر راهپیمایی نیز بارها توسط بالگردها گلباران شد، ایستگاه‌های صلواتی نیز بین مردم شیرینی پخش می‌کردند، مسابقات فرهنگی نیز برای کودکان حاضر در راهپیمایی اجرا شد و گروه سرود 1357 نفری دانش آموزان هم که لباس‌های سرخ و سفید و سبز به تن داشتند به اجرای برنامه پرداختند.

            



استاندار کرمانشاه: مشعلی که امام(ره) برافروخت، موجب احیاء اسلام شد

اسدالله رازانی که بعنوان سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهر کرمانشاه سخنرانی می‌کرد، با تمایز قائل شدن بین انقلاب اسلامی ایران و دیگر انقلاب‌ها، گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدرت‌های بزرگ پشت رژیم طاغوت ایستاده و از رژیم شاهنشاهی حمایت می‌کردند و این حضور مردم از اقشار مختلف و با رهبری امام(ره) بود که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.

رازانی اظهار کرد: در جریان پیروزی انقلاب همه اقشار از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد، دانشگاهی، بازاری، روحانیون، مردم عادی، شیعه و سنی و همه و همه حضور داشتند و انقلاب ما یک انقلاب کاملا مردمی بود.

استاندار کرمانشاه افزود: در ادامه مسیر انقلاب نیز و در جریان توطئه‌های مختلفی که دشمنان انقلاب برای ما بوجود آوردند، از جنگ تحمیلی گرفته تا ترور و تهدید و تحریم، این حضور مردم بود که همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه مسیر انقلاب با گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب تغییری نکرده، گفت: امروز شاهدیم آرمانهای انقلاب تغییری نکرده و این نیز از خصوصیات انقلاب اسلامی ایران است. امروز نیز ملت ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستاوردها و ابعاد انقلاب اسلامی ایران تنها دستاوردهایی داخلی نیست، گفت: آن مشعلی که امام(ره) برافروخت موجب احیاء اسلام در جهان شد.

رازانی به پیروزی کشور در موضوع پرونده هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم دولت تدبیر و امید در مذاکرات با شش قدرت دنیا از موضع عزت و اقتدار از حقوق ملت دفاع کرد و تحریم‌های ظالمانه که علیه کشورمان وضع شده بود را برداشت و امروز شرایط و زمینه برای توسعه کشور هموارتر شده است.

استاندار کرمانشاه به انتخابات هفتم اسفند نیز اشاره کرد و با دعوت از همه مردم برای حضور در این انتخابات، گفت: ملت ایران در همه عرصه‌های حمایت از نظام و انقلاب حضوری پرشور داشته‌اند و مطمئنا در انتخابات هفتم اسفند نیز حضوری آگاهانه و پرشور پای صندوق‌های اخذ رای برای تعیین سرنوشت خود خواهند داشت.

وی افزود: مطمئنا همانگونه که امروز ملت ایران به خیابانها آمدند، هفتم اسفند نیز پای صندوق‌های رای خواهند آمد تا هم در تعیین سرنوشت خود سهیم شوند و هم خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان نظام بکشند.



معاون استاندار کرمانشاه: 22 بهمن روز رهایی ملت ایران از یوغ بندگی و استکبار است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: 22 بهمن ماه روز رهایی و آزادی ملت ایران اسلامی از یوغ بندگی و استکبار است.

رضا رحیمی نیز که در جمع راهپیمایان 22 بهمن ماه در میدان مهدیه قصرشیرین سخن می گفت، با تبریک ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: امروز سالگرد انقلابی است که در هیچ یک از کشورهای منطقه انقلابی با این گستردگی بوقوع نپیوسته است.

معاون استاندار کرمانشاه اظهار کرد: هرچه از امام راحل یاد کنیم کم است چرا که انقلاب، آزادی و استقلال نظام اسلامی مرهون مجاهدت های امام و شهدای سرافرازی است که برای پیروزی این انقلاب رشادت کردند.

وی بیان کرد: نهضت خرداد سال 42، روی کار آمدن حکومت معنوی و جاری شدن احکام اسلام در کشور ایران اسلامی و در هم شکستن رژیم طاغوت بعد از دو هزار و 500 سال همگی مرهون مجاهدت امام راحل است.

رحیمی افزود: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، توانمندی امروز کشورمان در عرصه های مختلف، امنیت حاکم در مرزها به ویژه در شهرستان مرزی قصرشیرین همگی مرهون ایثارگری ها شهدا و امام راحل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: امروز در شرایطی که دنیا و منطقه ناامن و زیربار ظلم هستند ایران اسلامی آزاد و دارای امنیت کامل است و این نشانه هوشمندی مسئولان و استقلال کشورمان است.

رحیمی بیان کرد: توانمندی ها و توسعه کشور در بحث اقتصادی مرهون مجاهدت های امام راحل است که به ما آموخت می توانیم روی پای خود بایستیم و در چارچوب قانون می توانیم همدیگر را آزادانه نقد کنیم.

وی ادامه داد: بسته شدن پرونده هسته ای مرهون هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و درایت دولت تدبیر و امید است و تیم دیپلماسی کشورمان در مذاکره با گروه 1+5 از حقانیت نظام اسلامی دردستیابی به فناوری صلح آمیز دانش هسته ای دفاع کردند.

وی گفت: تدبیر دولت دکتر روحانی ثابت کرد که کشور و ملت ما ظلم پذیر نیستند و در برابر زیاده خواهی های استکبار تا سرحد جان ایستادگی و مقاومت می کنند.

معاون استاندر کرمانشاه با اشاره به شرکت گسترده مردم ایران اسلامی به ویژه مرزنشینان غیور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: تمام خبرگزاری ها و رسانه های خبری دنیا روز گذشته اعلام کرده اند که مردمی ترین و گسترده ترین راهپیمایی امروز در ایران اسلامی برگزار می شود که نشان از حب وطن دوستی و معنویتی است که ملت مسلمان ما دارند.

رحیمی همچنین به برنامه های دولت در سفر به استان کرمانشاه ، طرح در دست اجرای باغ چهار هزار هکتاری بنیاد مستضعفان در قصرشیرین و همچنین توسعه مرز رسمی پرویزخان و افزایش حجم صادرات کشورمان از این مرز رسمی اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های استان کرمانشاه طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین است.

وی همچنین با اشاره به توقف فعالیت های کوله بری در مرزهای قصرشیرین گفت: روند سابق اجرای این طرح در شان مردم مرزدار ما نبود و درصدد هستیم تا با شکل بهتری و قانونمند آن را در شهرستان قصرشیرین اجرا کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه افزود: شایستگی مرزنشینان قصرشیرین به داشتن معیشت و زندگی بهتری است و نیاز است که برنامه های توسعه این شهرستان با نگاه جدید و با توجه به ظرفیت های موجود پیگیری شود تا شاهد رونق اقتصادی، گردشگری و سرمایه گذاری در این منطقه مرزی باشیم.

رحیمی همچنین از پیگیری ها برای از سرگیری تردد زائران عتبات عالیات از مرز رسمی خسروی با توجه به ظرفیت اماکن اقامتی و هتل های موجود در قصرشیرین خبر داد و گفت: امید است که به برکت تلاش های دولتمردان تدبیر و امید شاهد این باشیم که قصرشیرین بعنوان نگین اقتصادی غرب کشور معرفی و مطرح شود.


فرماندار روانسر: امروز کشورمان بیشتر از همیشه نیازمند وحدت است

حسین ویسمرادی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن روانسر گفت : با وحدت و همبستگی 8 سال دفاع کردیم و دشمن را به زانو در آوردیم، تحریم ها را شکستیم، برجام را به فرجام رساندیم، در مقابل توطئه ها تروریسم جهانی ایستادیم و آرامش و امنیت را برای خود و کشور فراهم کردیم.

وی تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با درک و شناخت کافی از آخرین وضعیت سیاسی کشور جریان های سیاسی را رهبری و با حمایت و ایثار ملت غیور توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و فجر پیروزی را برای مردم به ارمغان آورد.

فرماندار روانسر اظهار داشت: این ملت به رهبری امام راحل انقلاب کرد تا به دنیا بفهماند قدرت همیشه از آن ملتی است که با تکیه بر باورهای دینی و وحدت و انسجام قیام می کنند و به دولتها و ملتها و رهبران دنیا ثابت کرد ملتی که بر اسلام و باورهای دینی تکیه کند و رهبری آگاه و مقتدر و فرزانه داشه باشد بر قدرت های استبدادی داخلی و خارجی پیروز خواهد شد.

ویسمرادی ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب با تمام توان و قدرت و پشتوانه این ملت در مقابل فشارها و تهدیدات ابرقدرتهای دنیا ایستادگی کرده و دولت تدبیر و امید نیز از حقوق هسته ای و خواست این ملت دفاع کردند.

وی گفت: بزرگترین دستاورد برجام این بود که مردم جهان درک کردند ایران هراسی واقعیت ندارد و مردم ایران صلح طلب هستند و با هیچ قیمتی حاضر نیستند استقلال خود را از دست بدهند.

وی اضافه کرد: دشمنان بدانند حمایت مداوم ملت ایران از رهنمودهای مقام معظم رهبری، آزادیهای سیاسی و اجتماعی ، جابجایی قدرت در کشور با اجرای انتخابات، توزیع عادلانه ثروت و پیشرفت کشور در همه جوانب راز ماندگاری جمهوری اسلامی است و این اقدامات به بقا و حیات این نظام جان تازه می بخشد.

ویسمرادی افزود: دولت با تمام توان و با برنامه ریزی و مدیریت صحیح و کارامد به دور از افراط و تفریط درصدد است با استفاده از منابع و سرمایه های داخلی و آزاد شده از تحریم و استفاده از فضای بین المللی و با بکارگیری فکر و اندیشه متخصصان، دانشمندان و نخبگان گام اساسی و تحول بزرگ در اقتصاد کشور فراهم کند و یک عزت و اقتدار دیگری برای کشور و ملت رقم بزند.

وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید با وجود همه تنگناها توانسته آرامش نسبی اقتصادی در کشور ایجاد کند.

فرماندار روانسر خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند شد و تاکید کرد: با مشارکت گسترده و با خلق حماسه جدید نقش خود را در سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور ایفا نمایند.




فرماندار گیلانغرب: انقلاب اسلامی، انقلاب توجه به مستضعفان است


کرم محمدی در جمع شرکت کنندگان آیین راهپیمایی 22 بهمن ماه در گیلانغرب افزود: در پرتو جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر رای و اراده ملت شکل گرفته است.

فرماندار گیلانغرب اظهار کرد: در این نظام اسلامی انتخابات حق مردم و میزان رای ملت و ملاک اکثریت است و افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که مدافع حقوق مظلومان و آزادیخواهان جهان است.

وی برگزاری انتخابات متعدد در طول 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی را بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی در کشورمان توصیف کرد افزود: انقلاب اسلامی با هیچ یک از انقلاب هایی که در جهان بوقوع پیوسته است قابل قیاس نیست.

این مقام مسئول اضافه کرد: دولت تدبیر و امید عزم خود را جزم کرده تا حتی یک توصیه و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی بر زمین نماند و در این روزها حق الناس بودن رای مردم برای زیرمجموعه های دولت یازدهم اولویت اول است.

محمدی خاطرنشان کرد: بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به شما زنان و مردان غیور و شرافتمند عرض می کنم که از هیچ گروه، دسته، جریان سیاسی و نامزد خاصی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حمایت نکرده وله یا علیه هیچ یک از کاندیداها موضع گیری نمی کنیم.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی برای برپایی ارزش هایی که شان و شخصیت تاریخی آنان را زنده کند و آینده ای بهتر از آن روزها را برایشان رقم بزند با اطاعت از امام خمینی (ره) علیه رژیم ستمشاهی به مبارزه برخاستند و علما، روحانیان و اندیشمندان فراوانی دستگیر، زندانی ، تبعید و یا به شهادت رسیدند.

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را با افتخار می توان انقلاب ارزش های والا نامگذاری کرد ادامه داد: توجه به محرومان، مستضعفان و پابرهنگان جامعه از جمله محورهای اصلی جمهوری اسلامی ایران و در راس آن بنیانگذار این نظام بود.

محمدی افزود: امام راحل این قشر از جامعه را ولی نعمت همگان معرفی کردند و مردم نیز بعنوان صاحبان اصلی انقلاب به این اعتماد امام راحل به زیباترین وجه ممکن پاسخ دادند و تا به امروز پای حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی اظهار کرد: بازگشت به خویشتن و احیای روحیه خود باوری در مردم و نخبگان جامعه ارزش دیگری است که در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفت و این نظام الهی اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است که حیرت جهانیان را برانگیخته است.

فرماندار گیلانغرب در ادامه سخنان خود موفقیت دولت در برجام را مورد اشاره قرار داد و گفت: پایان دادن به پرونده هسته ای کشورمان که یک طرف آن همه ابر قدرت های جهانی و همپیمانان منطقه ای آنان و یک طرف دیگر جمهوری اسلامی بود نمی توان به سادگی از این موفیت عبور کرد.

محمدی افزود: دفاع منطقی، مستدل و توام با درایت دولت تدبیر و امید وتیم مذاکره کننده هسته ای به نمایندگی از ملت بزرگ ایران چنان جایگاهی دارد که مقام معظم رهبری لقب درخشان امین، شجاع، متدین و انقلابی را به تیم مذاکره کننده و شخص وزیر امور خارجه عطا کردند.

وی گفت: دستاوردهای برجام متعلق به تمام ملت ایران است چرا که برجام نشان داد هر کجا که ما مصالح ملی را برمنافع گروهی ترجیح داده ایم به پیروزی رسیدیم.

محمدی اظهار داشت: در پرتو تلاش های طاقت فرسای دولت دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای حق ایران بعنوان کشوری دارای انرژی صلح آمیز هسته ای به رسمیت شناخته شد و تحریم های ظالمانه در هم شکست و پروژه ایران هراسی رنگ باخت.

                   



فرماندار سرپل ذهاب:نامزدها باید به اصل حضور حداکثری مردم در انتخابات توجه کنند

فرماندار سرپل ذهاب گفت: نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده باید به اصل حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده توجه کنند.
جهانبخش حیدری در تجمع راهپیمایان سرپل ذهابی در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان افزود: انتخابات یکی از دستاوردهای مهم و بسیار ارزنده انقلاب اسلامی است و ملت ایران از رهگذر انتخابات در سرنوشت کشور سهیم هستند.

وی اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می تواند صحنه حضور حداکثری ملت و خلق حماسه ای دیگر در روزشمار انقلاب اسلامی باشد و ما باید انتظارات رهبری دراین بخش را برآورده کنیم.

وی بیان کرد: همه داوطلبان انتخاباتی باید رفتاری مبتنی برشرع، قانون و اخلاق داشته باشند و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

حیدری با بیان اینکه تمامی کسانی که درعرصه انتخابات دخیل هستند باید وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند اظهارداشت: انتخابات مظهر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی اسلامی ایران است و بی شک اقشار مختف با حضور گسترده در این رویداد سیاسی و مهم جماسه ای جاوید در تاریخ پرافتخار کشورمان خلق خواهند کرد.

فرماندار سرپل ذهاب اضافه کرد: توجه به ارزش ها و پرهیز از تخریب یکدیگر و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، ارائه برنامه ها و تبلیغات قانونمند مهمترین وظیفه داوطلبان انتخاباتی در ایام پیش رو است.

حیدری اضافه کرد: آزادی مبتنی بر قانون و شرع مقدس برای انسان لازم و ضروری است و انسان باید در تمام زمینه ها بر اساس قوانین مبتنی بر ارزش های دین اسلام آزادی عمل داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: انسان تنها می تواند از طریق اعمال آزادی و اختیار به رشد و تعالی معنوی و آنچه که بعنوان کمال مد نظر است دست یابد.

فرماندار سرپل ذهاب توزیع قدرت در تمامی امور را سبب پایداری و بقای یک نظام حکومتی عنوان کرد و گفت: نظام شاهنشاهی برآمده از اراده سیاسی شاه بود و ظلم و ستم آن به مردم سبب نابودی آن شد.

حیدری شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را برگرفته از سه عامل مکتب، وحدت و رهبری دانست و افزود: مکتب اسلامی که ملت ایران براساس آن حرکت می کند ظلم و ستم به مردم را قبول ندارد و براساس آن در برابر نظامهای سلطه گر خواهد ایستاد تا آنها را به نابودی بکشاند.

وی آرمان شهادت را در مکتب اسلام بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: آرمان شهادت انسان را به عرصه جهاد و مبارزه با باطل سوق می دهد تا در عرصه میدانی در برابر ظلم مقاومت کند و در این راه با ایثار و فداکاری خون خود را نثار آبیاری درخت انقلاب کند.

این مقام مسئول شهرستان سرپل زهاب را نمونه بارزی از وحدت اقوام و مذاهب مختلف عنوان کرد و افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی این شهرستان بارها وحدت خود را به نمایش گذاشتند و نقش مهم خود را در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

حیدری گفت: با وجود گذشت 37 سال از عمر با برکت انقلاب، نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.

 

 

امام جمعه اسلام آباد غرب: شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد /به کسی رای بدهید که خط قرمز های نظام را رعایت کند

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ انشاءالله خداوند از این مردم شریف بخاطر حضور پرشور و باشکوه در جشن پیروزی انقلاب تشکر می کند، اظهار کرد: امروز جشن 38 سالگی انقلاب است و انشاءالله هفتم اسفند نیز مردم جشن انتخابات را می گیرند و با انتخاب افرادی ضد آمریکایی، تو دهنی به دشمن می زنند.

وی با اشاره اینکه این حضور با شکوه همانند روزهای اول انقلاب در سال 57 است و این یعنی شما همان مردم هستید، سخنانش را دربخشهای :1- علت دشمنی دشمنی آمریکا با ایران و علت بیرون انداختن شاه و آمریکا 2- راه تداوم انقلاب و مطلب سوم پیرامون انتخابات مطرح کرد.

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: 25سال قبل از پیروزی انقلاب در سال 32 مردم فقط حرف شان این بود که نفت مال ماست و باید درآمدش به جیب مردم برود و نه در جیب بیگانگان ، و با رهبری آیت الله کاشانی و مصدق نهضت ملی شدن صنعت نفت انجام شد و شاه که مرد میدان های سخت نبود از ایران فرار کرد و مردم با برگزاری انتخابات دکتر مصدق را به نخست وزیری انتخاب کردند.

وی افزود: آمریکا با اجرای کودتا و برکناری نخست وزیر منتخب ملت به رای ایشان اهانت کرد و شاه را برگرداند و برای سرکوبی مخالفین شاه سازمان ساواک را تأسیس کرد.

امام جمعه شهرستان گفت: اهانت دیگر آمریکا به ملت ایران تصویب قانون کاپیتولاسیون بود که هر آمریکایی و انگلیسی هر غلطی در ایران می کردند، پلیس و دادگاه ایران حق نداشتند با آنها برخورد کنند و امام خمینی(ره) بر علیه این قانون قیام کرد، که امام را دستگیر کردند.

وی افزود: دستگیری مرجعی که در دل مردم جای داشت اهانت دیگری بود که مردم این را تحمل نکردند و قیام کردند و در این راه خون های زیادی ریخته شد تا به پیروزی انقلاب رسید و مردم به نتیجه رسیدند که شاه و آمریکا باید از این مملکت بروند.

محمدی پور خاطرنشان کرد: در مقابل دسیسه ها و اهانت های آمریکا مردم در اولین اقدام لانه جاسوسی را تسخیر کردند و دست آخر می بینیم همان آمریکایی که زمانی در ایران هر غلطی می کرد و کسی جرآت نداشت به او حرفی بزند، امروز تفنگدارهای این آمریکا در زیر دست نیروهای سپاه ایران گریه کردند و رهبر انقلاب بخاطر به زانو در آوردن شیطان بزرگ به دلاوران ایرانی مدال افتخار دادند.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد تا زمانی که آمریکا برای همیشه ضربه فنی شود و آن روز نزدیک است ، گریه می کنند کسانی که ملت ها را به گریه انداختند و گریه کنند، کسانی که کودکان یمن را به گریه انداختند، گریه کنند کسانی که فرزندان شهدا و پران و مادران ما را به گریه انداختندف گریه کنید که گریه سزاوار شماست.

خطیب جشن انقلاب در اسلام آبادغرب در بخش دوم سخنان خود راه تداوم انقلاب را دو موضوع بیان کرد: اول حذف وحدت ، امام(ره) فرمود؛ انقلا با حذف وحدت پیروز شد و پیش رفت و باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت و با پیروی از سید و سالارمان که امسال را بنام سال همدلی و همزبانی نامگذاری فرمودند، ملت و دوت باهم همدل و همزبانند هرچند به همدیگر انتقاد منطقی دارند و جواب می شنوند اما با هم دشمن نیستیم.

وی خطاب به آمریکا گفت: در ایران دو قطب وجود ندارد و آمریکا غلط می کند که ملت را در مقابل دولت قرار دهد، دولت منتخب ملت است و با هم با مشت به دهان آمریکا می زنند.

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: امام ما به ما فرمود برای تداوم راه انقلاب به فکر مستضعفان ، پابرهنه ها و خرابه نشین ها باشید ، روزی که مسئولین انقلاب به فکر سرمایه دارها بودند ان روز فاتحه انقلاب خوانده است چون انقلاب مال مستضعفین و پابرهنه هاست.

وی افزود: این مردم آماده جهاد هستند و خیلی ها به ما مراجعه می کنند که برای جهاد به سوریه برویم و رهبر انقلاب فرمودن که فعلا" اولویت هایی در داخل کشور داریم و همان که امام فرمود، به فکر پا برهنه ها باشید، مستضعفان بودند که انقلاب را به نتیجه رساندند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در بخش پایانی سخنان خود به بیان خط قرمز های نظام در خصوص انتخابات پرداخت گفت: ما دو خط قرمز داریم و باید به کسی رای بدهید که خطر قرمز های نظام را رعایت کند.

وی افزود: اولین خطر قرمز ما ولایت فقیه و شخص ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای است، خط قرمز ما سیدماست که این کشتی طوفان زده انقلاب را در این همه تلاطم ناخدایی کرده است و نباید به کسی رای بدهید که ارادت قلبی به ایشان ندارد و به کسی رای بدهید که حاضر است تکه تکه شود اما به رهبر انقلاب اهانتی نشود.

وی گفت: روز گذشته باخبرشدم که در چند روز گذشته فرماندار شهر ثلاث باباجانی در جلسه ای به رهبر انقلاب توهین کرده است و در همین جا از استاندار می خواهم توی دهن این شخص بزند و عزلش کند.

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه دومین خط قرمز ما فتنه است گفت: به کسی رای بدهید که فتنه 88 و سران فتنه را به طور شفاف محکوم کند و به کسانی که به نعل و میخ می زنند و محافظه کاری می کنند رای ندهید و ما کسی را می خواهیم که در مجلس شورای اسلامی و خبرگان در برابر غرب زده ها و ضد انقلاب سینه چاک کند و مواضع انقلابی را همانند اول انقلاب حفظ کند.

امام جمعه شهرستان از مردم خواستند تا با گرفتن دستان همدیگر پیونداتحاد برقرار شود و با قرائت بخش هایی از دعای وحدت، بیان داشت: ما آنقدر از هم دوری می کنیم که باعث شده از همدیگر فاصله بگیریم و ما همه با هم برادریم و دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل است و اصلاح طلب و اصولگرا باهم دشمن نیستند و یادمان نرود کسانی که به دولت رای دادند با کسانی که رای ندادند دشمن نیستند.

وی در پایان ایشان به دو نکته مهم اشاره نمودند :کسانی هستند که دارند سعی میکنند روحیات انقلابی را از من و شما بگیرند ، ما تا به زانو در اوردن آمریکا و محو اسرائیل باید روحیات انقلابی سال 57 را حفظ کنیم.

محمدی پور گفت: کسانی که در سخنرانی هایشان تا به حال ، فتنه گران را ترسیدند که محکوم کنند یا مدارا کردند و ملاحظه کردند، به این افراد رأی ندهید ، کسی را می خواهیم در خبرگان ، اگر آمدند طرحی را برای محدود کردن اختیارات رهبری تصویب کنند در برابر آن طرح سینه چاک کند و مانع شود.

وی تصریح کرد: شما در برابر رأیی که میدهیدمسئول هستید و پیش خدا باید جواب پس بدهید. چون حفظ اسلام وابسته به حفظ انقلاب است و حفظ انقلاب هم وابسته به حفظ ولایت فقیه می باشد.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =