بهنوش بختیاری و زندگی دوباره/ "ژیوار" در راه است

بهنوش بختیاری، بازیگر کمدی سینما و تلویزین کشور بعد از انتشار مجموعه داستان «کلاغهای قیطریه» اثر جدیدش را با عنوان «ژیوار» منتشر می کند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، بهنوش بختیاری، در حاشیه جشنواره زمستانی ارس گفتگو ویژه با خبرنگار ما گفت: پیش از این کتابی به اسم «کلاغهای قیطریه» که مجموعه 10 داستان کوتاه است. در حال حاضر هم سعی می کنم تمرکز کنم بر نوشتن کتاب بعدی ام به اسم «ژیوار » که به زبان کردی به معنی زندگی دوباره است.
وی خاطرنشان کرد: این کتاب سراسر درباره امید، مهر و مهربانی و شخصیت زن است و اینکه خدواند زن را آفرید تا کره سرد زمین را گرم کند.
بختیاری با بیان اینکه، نوشتن دغدغه من است گفت: ولی نوشتن فضای آرام و تمرکز لازم دارد که در حال حاضر من به دلیل فشردگی کاری تمرکز کافی برای نوشتن ندارم و تلاش می کنم با اتمام کارهای نیمه تمام در اسرع وقت به تکمیل «ژیوار» بپردازم.
این هنرمند نام آشنای سینمای کشور گفت: پیش از این مستندی نیز به نام «فصل انگور» درباره بازیگران فراموش شده ساختم که عنوان این فیلم هم از شعر شمس لنگرودی گرفته ام: ( اندوه خوشه انگور سیاه است / لگد کوبش کن لگد کوبش کن / بگذار ساعتی سربسته بماند / مستت می کند اندوه ) منظور همان تبدیل شدن انگور به شراب است، در تشبیه انگور به اندوه و غم انسانها برخلاف تصور عمومی که اندوه را تلخ می پندارند به نظر من تنها چیزی که باعث رشد انسانها می شود، غم است و باید غم را عامل رشد دانست نه زمینه تخریب.
وی افزود: این فیلم احتمالا در دانشگاه تهران به نمایش درآید، ولی هنوز تدوین آن مورد قبول و رضایت قلبی خودم نیست، به همین دلیل فعلا دست نگه داشتم چون دوست ندارم فیلم با این نسخه منتشر شود.
بهنوش بختیاری تاکید کرد: من به شدت به مستندسازی علاقه دارم. همانقدر که از ساختن فیلم داستانی گریزانم به همین اندازه در ساختن فیلم مستند علاقه و استعداد دارم چون معضلات اجتماعی دغدغه من است، اما فعلا قصد ندارم ادامه دهم. چون کارهای دیگری دارم که باید به سرانجام برسانم. یکی از دغدغه هایم کارتن خوابی است که در آینده روی این موضوع هم کار خواهم کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =