ایرتا نوشت ، مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری از رسیدگی به پنج هزار و116 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سالجاری تا امروز خبرداد.

ولی دهبان نژادیان در نشست خبری شورای قضایی استان افزود: ازابتدای سال تاکنون پنج هزار و 292 پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و 91 پرونده نیز از سال گذشته باقی مانده که تاکنون پنج هزار و 116 فقره از این پرونده ها مختومه شده است.
وی گفت: مجموع رسیدگی به پرونده ها درتعزیرات حکومتی استان 97 درصد است که در حوزه بهداشت، دارو، درمان، پزشکی ودامپزشکی 99درصد، قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی 85 درصد و در بخش کالا و خدمات 98 درصد پرونده ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی ارزش ریالی پرونده های منجر به صدور رای ومحکومیت را بیش از 45میلیارد و 308 میلیون ریال دانست و افزود: چهارمحال وبختیاری درسطح کشور در زمینه رسیدگی به پرونده های تعزیری رتبه چهارم و درزمینه گشت های مشترک نیز رتبه سوم کشور را کسب کرده است.
تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری تنها در شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان اداره مستقل دارد و امور سایر شهرستان های استان نیز در چهار شهرستان دارای اداره رسیدگی می شود.

کد خبر 506653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =