فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه نفوذ سازمان‌یافته در کشور را جدیدترین سناریوی دشمن در دوران پسابرجام عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین سردار بهمن ریحانی صبح امروز در یادواره 170 شهید فرهنگی استان کرمانشاه با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: ارزش‌ها و داشته‌های انقلاب همین شهدا هستند.

وی شهدا را ستون محکم انقلاب و عامل بازدارندگی و ترس دشمنان از نظام عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی و دهه فجر واقعه عظیم و بزرگی است که جهان اسلام را متحول کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: انقلاب اسارت، بندگی و ذلت را از ما گرفت؛ کشوری که خوار و ذلیل استعمارگران و مستبدان بود، امروز به کشوری بااقتدار و باصلابت تبدیل شده است.

ریحانی با بیان اینکه امام راحل یک فهم جدید از دین و یک بازخوانی، بازشناسی و بازفهمی را از توحید و دین خدا به جهان ارائه کرد، خاطرنشان کرد: امام راحل کشور را از یک اسلام حداقلی که بستری برای نفوذ دشمنان در قبل از انقلاب بود و به نماز و منبر اکتفا می‌کردند به اسلام پویا و پرتحرک و محکم در برابر ظالمان رهنمون کرد.

وی بیان داشت: امام (ره) فضایی ایجاد کرد که نمونه‌های آن را در تاریخ صدر اسلام به تعداد انگشت‌های دست داریم و می‌بینیم چگونه کشوری که مورد تحقیر بیگانگان بود امروز با تسلیم شدن سربازان آمریکایی به اذعان خود آنها این کشور را خوار کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدا انسان‌هایی بودند که راه 100 ساله را یک شبه طی کردند و انسان‌هایی والا بودند که امروز مایه افتخار و سربلندی کشور شده‌اند و ما همه داشته‌ها را مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آنها هستیم.

ریحانی با تأکید بر اینکه امروز ما باید این فضا را گرم نگه داریم، چون دشمنان به داشته‌های ارزشمند ما چشم دوخته‌اند، ادامه داد: شهدای فرهنگی یک درس عملی را در فضای حقیقی به جامعه آموختند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خواسته‌های اکثر شهدا در وصیت‌نامه‌های آنها ولایت‌مداری است و این بزرگترین خواسته‌ای است که آنها از ما دارند و شما معلمان که مسئول آموزش و پرورش جوانان هستید، باید آنان را به گونه‌ای تربیت کنید که دارای علمی متعهد باشند.

ریحانی بیان داشت: دشمنان امروز فضای کشور را فضای نفوذ خود می‌بینند و حال که بعد از 37 سال توطئه راه به جایی نبرده‌اند و همه سناریوهای آنها شکست خورده در جدیدترین سناریوی خود در دوران پسابرجام به دنبال نفوذ سازمان‌یافته در کشور هستند.

وی تأکیدات رهبر معظم انقلاب به موضوع نفوذ به ویژه در بین خواص را مورد اشاره قرار داد و افزود: ایشان شناخت درست و تصمیم به موقع را رمز ماندگاری انقلاب دانستند و از انتخابات و حضور حداکثری مردم به عنوان مهمترین عنصر این ماندگاری یاد کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بیشترین تلاش دشمن برای از بین بردن ماندگاری انقلاب است و لذا حضور حداکثری و انتخاب صحیح در این زمینه می‌تواند نقشه‌های آنها را بر فنا کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =