استاندار البرز از افتتاح 266 طرح عمرانی و اقتصادی استان البرز در دهه فجر خبر داد.

سید حمید طهایی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در استان البرز، اظهار داشت: در استان البرز در مجموع 266 طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه اعتباری بالغ‌بر 766 میلیارد تومان هزینه شده است که شامل اعتبارات دولتی و بخش خصوصی می‌شود.
استاندار البرز با بیان اینکه از این تعداد 213 پروژه عمرانی و 53 پروژه طرح تولیدی است، گفت: اعتباراتی که برای اجرای طرح‌های عمرانی بیش از 246 میلیارد تومان و مجموع اعتبارات طرح‌های تولیدی 520 میلیارد تومان است.
وی اجرای این طرح‌ها را گامی مهم در توسعه استان بیان کرد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های تولیدی 2 هزار و 466 فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
طهایی در ادامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خارجی در استان البرز را در سال جاری بسیار خوب بیان کرد و گفت: در 11 ماه گذشته 146.4 میلیون یورو سرمایه‌گذاری مشترک خارجی در استان البرز صورت گرفته است که از این میزان حدود 100 میلیون یورو توسط طرف‌های خارجی و مابقی توسط شرکای ایرانی تأمین‌شده است.
وی اجرای برجام را فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذار خارجی دانست و گفت: میزان جذب سرمایه‌گذار خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون 10 برابر مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =