میزان نوشت: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: خود آقای هاشمی با گذر از فیلتر همین شورای نگهبان رئیس مجلس و رییس جمهور شدند چگونه شورای نگهبان در آن زمان خوب عمل کرده و اکنون نه؟

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات روز گذشته هاشمی رفسنجانی در فرودگاه مهرآباد و ایجاد هجمه علیه شورای نگهبان اظهار کرد: من واقعا از اظهارات آقای هاشمی در سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور همزمان با یوم الله 12 بهمن تعجب کردم.

وی با بیان اینکه خود آقای هاشمی رفسنجانی از فیلتر همین شورای نگهبان عبور کرده و رئیس مجلس شدند و ریاست جمهوری را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: جای تعجب و سوال است که چگونه می شود شورای نگهبان در آن زمان خوب عمل کرده باشد و اکنون نه؟ با وجود آنکه شاهدیم هیچ تغییری در شورای نگهبان از آن زمان تا کنون ایجاد نشده و مواضع آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان نیز تغییری نکرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همان قانون که در گذشته آقای هاشمی را تایید کرده امروز هم حاکم است و تفاوتی نداشته، تصریح کرد: ما نگران این هستیم که برخلاف فتنه 88 که بعد از انتخابات رخ داد، این بار برنامه ریزی عده ای برای ایجاد فتنه در زمان قبل از انتخابات باشد که در صورت بروز، یقینا این فتنه با حضور و قاطعیت مردم شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه برخی ها درصدد ایجاد فضای دو قطبی در جامعه هستند و فکر کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات را در سر می پرورانند، گفت: مطمئنا مردم در انتخابات پیش روی اسفند ماه حضور حداکثری و باشکوهی خواهند داشت.  

همچنین ایسنا نوشت: احمد سالک در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تشکر از دستگاه‌های نظارتی و شورای نگهبان به دلیل اعمال قانون گفت: به ویژه از آیت الله جنتی تشکر می‌کنم که مظلوم انقلاب است.

رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: در سال های اخیر شاهد رشد روزافزون آسیب های فرهنگی در کشور بوده ایم همچنین بیکاری تحصیلکرده ها و مشکلات معیشتی بازنشستگان و جانبازان از معضلات مهمی است که باید به آن رسیدگی کرد.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    52 5
    همان قانوني كه سالك روبه مجلس راه داده،به آقاي رفسنجاني حق انتقادوپيگيري حق ضايع شده كانديداهاروداده!چرااينقدرشوراي نگهبان رومقدس ميپندارن كه اجازه انتقاد به هيچكس رونميدن!؟رفتارانحصاري شوراي نگهبان،حتي زمان حضرت امام هم،موجب اعتراض اين رهبربزرگ شده بود!
  • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    54 5
    این که در گذشته خوب عمل کرده باشه به این معنی نیست که تا ابد خوب عمل خواهد کرد. امسال 60 درصد از نامزدها رد صلاحیت شده اند رکورد رد صلاحیت ها شکسته شده. تمام رقبای یک جناح سیاسی خاص رو از میدان به در کرده اند و با این اوضاع معلوم نیست اگر نخواهیم به یک اصولگرای تندرو رای بدیم چکار باید بکنیم.
  • یی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    34 4
    ای کاش شما هم کمی فکز یادگار امام باشید
  • رعنا A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    35 4
    حضرت امام بنيان گزار انقلاب اقاى هاشمى را ستون انقلاب مي دانستند اما بجايي رسيديم كه اقاى سالك هم به او راه قانون ياد ميدهد.
    • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
      3 17
      درست هست در آن زمان امام فرمودند ولی اکنون رو نگاه کنید آقای هاشمی داخل باتلاق گیر کردن و دارن دست و پا میزنن و فک میکنم با این روال روز به روز بیشتر فرو میره
    • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
      3 9
      بله باید در برابر قانون آپدیت باشیم فک کنم آقای هاشمی در همان سالهای ریاست جمهوریش مانده و البته دور از انتظار نیس چون دیگه ایشان پیر شده و باید از سیاست خارج بشه چون توان رویارویی با نیروی سیاسی جوان را نداره
  • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    8 1
    واژگان تغییر کاربرد داده اند.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    7 50
    آقای هاشمی دارید نان را به نرخ روز می خوریداگر حالا پست ریاست جمهوری را داشتید یا رئیس مجلس بودید می گفتید شورای نگهبان خوب به وظیفه اش عمل نمی کند؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    7 5
    اگر مردم را قبول دارید بروید نظر سنجی و ببینید نظر اکثریت تقریبا همان نظر اقای هاشمی است یعنی باید خیلی ها تایید می شدند