جعفرصادف اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: 48 طرح صنعتی و معدن با اشتغالزایی یک هزار و 641 نفر در دهه فجر در سراسر استان آذربایجان غربی افتتاح می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، جعفر صادق اسکندری با اشاره به افتتاح 48 طرح صنعتی و معدنی در دهه فجر انقلاب اسلامی با اشتغالزایی یک هزار و 641 نفر در استان اظهار داشت: 25 طرح از 48 طرح مذکور در مرکز استان یعنی در ارومیه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: علاوه بر آن پنج طرح در خوی، چهار طرح در میاندوآب، سه طرح در مهاباد، 6 طرح در شهرستان های نقده، بوکان و سلماس و نیز5 طرح در شهرستان های چایپاره، سردشت، اشنویه، چالدران و تکاب افتتاح می شود.

وی گفت: علاوه بر طرح های مذکور، واحد استحصال مواد معدنی جیوه، طلا و نقره تخت سلیمان که یک طرح ملی است نیز در تکاب مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اسکندری با اشاره به افتتاح چند شرکت در شهرک های صنعتی استان بیان کرد: در این زمینه واحدهای کاراکیان اسا، آریا بهمن کنترل، اروم تکسان صنعت، صنایع قند سالارو واحد پودر لباسشویی دستی در ارومیه از جمله طرح های افتتاحی پیش بینی شده در این ایام به شمار می رود.

وی اعتبار مورد استفاده ر این طرح ها را یازده میلیون و 889 هزار و 605 میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تصریح کرد: از 48 طرح افتتاحی امسال، دو طرح ملی، هشت طرح استانی و 35 طرح شهرستانی است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =