۰ نفر
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

ایرنا نوشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: برخورد با شبکه های اصلی قاچاق در دستور کار پلیس است.

سردار علی مویدی در همایش روسا و معاونان پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان ها، همچنین به این نکته اشاره کرد که برخورد و جمع آوری معتادان متجاهر از دغدغه های اصلی فرمانده ناجا به شمار می آید و در راستای جمع آوری و برخورد با این معتادان با افزایش 40 درصدی شمار دستگیرشدگان مواجه ایم.


این مقام مسئول انتظامی همچنین خطاب به وزیر کشور پیشنهاد داد که الگوی برخورد و جمع آوری معتادان متجاهر در کلان شهرها نیز اجرائی شود.

مویدی به پیامدهای خطرناک مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی اشاره کرد و شناسائی و دستگیری قاچاقچیان معروف و سازمان یافته را در دستور کار همیشگی این پلیس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه پیشگیری و اقدامات پیش دستانه از توانمندی های ناجا استفاده حداکثری شده است، گفت: مبارزه با مواد مخدر صنعتی از اولویت های ماست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تأکید بر اینکه ارتقاء عملکرد این پلیس از هدف گذاری های اصلی ما به شمار می آید ، گفت: کارنامه امسال، نسبت به دهه گذشته از نظر کمیت، کیفیت و محتوا بیانگر عملکرد قاطع و جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر است.
مویدی به رویکرد اجتماعی پلیس در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: آموزش های حضوری در این حوزه ارتقاء یافته و برگزاری نمایشگاه ها نیز افزایش داشته است.

همایش روسا و معاونان پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان ها امروز در ستاد ناجا برگزارشد.
42304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =