۰ نفر
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
دستگیری سه قاچاقچی با40 کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سه قاچاقچی همراه با 40 کیلوگرم تریاک پس از عملیاتی از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در جاده زنجان - قزوین به دام افتادند.

به گزارش خبرآنلاین شیرمحمدی گفت: این سه قاچاقچی دستگیر شده روز گذشته  با سه دستگاه خودرو سمند، پژو پارس، پژو 405 قصد انتقال این میزان موادمخدر را داشتند که پلیس مانع از این عمل مجرمانه آنان شد.
وی اظهار کرد: این سه متهم برای فرار از دست پلیس تصمیم خطرناکی گرفته و با سرعت بالا در خلاف مسیر اتوبان حرکت می کنند و چون خود را در یک قدمی قانون می بینند به ناچار به سمت جاده قدیم زنجان - قزوین، تغییر مسیر می دهند.
شیرمحمدی ادامه داد: پلیس زنجان در این تعقیب و گریز طولانی و متوقف کردن خودرو این سه قاچاقچی با در نظرگرفتن همه جوانب و حفظ جان رانندگان و سرنشینان دیگر خودروهای عبوری از این مسیر ارتباطی و همچنین رعایت قانون بکارگیری سلاح، لاستیک خودرو سوداگران را هدف گلوله قرار داده و با اجرای طرح مهار اجازه فرار به آنان را نمی دهد.
سرهنگ شیرمحمدی  گفت: پلیس به هنگام بازرسی از درون یکی از این خودروها که از جنوب کشور وارد زنجان شده بودند موفق به کشف و ضبط 40 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شد.
 سرهنگ شیرمحمدی یادآور شد: این شاخه نیز وابسته با یک باند بزرگ موادمخدر بودند که دو شاخه آن امسال با پنج متهم به همراه پنج دستگاه خودرو و 52 کیلوگرم تریاک در دام پلیس زنجان گرفتار آمده بودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =