قربانعلی سعادت استاندار ، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان و جواد آقازاده رئیس علوم پزشکی آذربایجان غربی و حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در پیام هایی جداگانه فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفتند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، قربانعلی سعادت استاندار ، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان و جواد آقازاده رئیس علوم پزشکی آذربایجان غربی و حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در پیام هایی جداگانه فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفتند.

در پیام استاندار آذربایجان غربی آمده است:

بسمه تعالی
دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند تر می‌شود، تثبیت کند.
در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، سی و هفتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه آذربایجان غربی تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

متن پیام تبریک عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی :

خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت روح الله و ایثار و فداکاری شهیدان والا مقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.
نفخه ی عیسای به عرش رفته، بر خاک نشینان دمیده شد و به سان ساحل نشینی سفینه ی نوح نجات و پیروزی را برای تابعین اهل وفا و شکیبایی به ارمغان آورد؛ نخوت دی در قدوم امیر بهاران بهمن به آخر رسید و عطر شهادت در کوچه های مصفای شهر پیچید و خبر بزرگ و مسرت بخش پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه جا و همه کس فریاد کرد.

با کمال احترام و خرسندی بدینوسیله سی و هفتمین درخشندگی مهر بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی به زعامت بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت خمینی کبیر (ره) را به پیشگاه منور و ملکوتی حضرت صاحب الزمان ( روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء)؛ رهبر عالیقدر و عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت حماسه آفرین، انقلابی و ولایت مدار بخصوص جامعه بزرگ ورزش و جوانان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت دوست، امتداد امید، استمرار یار، تبلور نور و حجت عشق از پگاه ازل تا عشاأ ابد را برای شما شاهدان فجر و نسیم خوش سحرگاه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تمنا دارم.

جواد آقازاده رئیس علوم پزشکی آذربایجان غربی هم با پیام زیر ، دهه فجر را تبریک گفت :

با درود بر پیامبر اعظم و خاندان مطهرش (ص)

«والفجر» سوگند هميشه برپا و بر جاي ازلي خداوند است كه نويد بخش پگاه روشن پيروزي در افق جهاد امت هاست.

«بهمن» ماه دلدادگان عاشقی است كه با عشق به كلام و پيام امام راحل(ره)، خود را به خط خون و آتش زدند و «گل تكبير و شهادت» را در همه جاي اين ميهن شكوفاندند. دهـه فجــر كليد گشاينده درهاي پيروزي به روي اين ملت عظيم بود كـه« استقلال» ، « آزادي » و « جمهوري اسلامي» را به ارمغان آورد. پيروزي انقلاب اسلامي، فجري بود كه دامن افقها را روشن ساخت و پرده هاي ظلمت شرق و غرب را از هم دريد و ايران را نور باران كرد. دهه فجر، مطلع غزل زيباي پيروزي و قصيده بليغ و رساي اسلام بود و چه زيبا مقام معظم رهبري فرمودند كه:« دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمارميرود.»
اينجانب به نوبه خود ايام فرخنده دهه فجر، ايام پيروزي خون برشمشير و حق بر باطل را به تمامي مردم شريف و شهيد پرور استان آذربایجانغربی، خصوصا جامعه دانشگاهي، کارکنان، اساتيد و دانشجويان عزيز و جمیع خادمین سلامت استان تبريك و تهنيت عرض نموده و اميد است كه با همدلی و همزبانی همچنان پرتلاش در عرصه علم و سلامت رو به سوي افقهاي روشن حركت كنيم.

متن پیام حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو بشرح زیر است :

دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به چنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد؛ همانگونه که قیام کربلا این اصل را پایه‌ گذارد و آموزه‌ای برای شیعیان و حق طلبان عالم شد. به حق دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم الشان، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته اش است، به دست آورد. این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب که فرمود: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
نکوداشت دهه فجر، نه نکو داشت یه روز یا ده روز، بلکه نکوداشت فرهنگ و آئین مبارزه بر علیه ظلم و تاسی از رهبری بریده از دنیا و ظواهرش و دست یازیده به عرفان و عظمت اسلام است؛ این رمز ماندگاری این دهه پس از نزدیک به چهار دهه ایستادگی و مقاومت در عین ددمنشی و خباثت دشمنان است. تبریک این دهه نه تشریفات و تملق بل وظیفه و برآمده از عمق جان است که امید است تا قیام موعود، تبریکاتش ادامه یابد و ملت شریف و بزرگ ایران زمین را در پرتو عنایات باری تعالی و حجت‌اش بر خلق زمین، مهدی موعود (عج)، از برکات انقلاب اسلامی بهره‌مند گرداند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =