۰ نفر
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

نصرالله سجادی دوباره تاکید کرده که فدراسیون فوتبال باید توسط یک سرپرست اداره شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش امروز مجددا تاکید کرده که فدراسیون فوتبال پس از پایان دوره ریاست علی کفاشیان باید توسط سرپرست اداره شود تا این سرپرست، مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون را فراهم کند.
ریاست علی کفاشیان بر فدراسیون فوتبال پیش از پایان سال به اتمام می رسد و از طرفی مجمع انتخاباتی فدراسیون هم قرار شده سال آینده برگزار شود. طبق روال، همه انتظار داشتند که در طول این دوره کوتاه و یکی دو ماهه، خود کفاشیان بر صندلی ریاست بنشیند و به ریاستش بر فوتبال ایران ادامه دهد تا پس از آن مجمع، رئیس جدید را انتخاب کند. اما حالا نصرالله سجادی تاکید می کند که فدراسیون فوتبال باید توسط سرپرست اداره شود.
سجادی در حالی بر این موضوع تاکید دارد که حتی خود وزیر ورزش هم همیشه سعی کرده با این موارد مدارا کند و با وجود سختی ها و مشکلات، همواره این سیاست را در پیش گرفته که هیچ رشته ورزشی تعلیق نشود. محمود گودرزی همیشه در چنین مواردی مدارا کرده و اجازه نداده فدراسیون های ورزشی تعلیق شوند اما این بار به نظر می رسد شخص نصرالله سجادی با وجود اینکه می داند اصرار ورزیدنش به ضرر فوتبال تمام می شود، می خواهد فوتبال ایران را تعلیق کند!
او که روز گذشته در مصاحبه ای گفته بود فدراسیون باید با سرپرست اداره شود، امروز در حاشیه مجمع سالانه فدراسیون بولینگ و بیلیارد دوباره همین جمله را تکرار کرد تا نشان دهد با اینکه می داند فدراسیون ها باید مستقل باشند، اما دوست دارد مجامع بین المللی را نسبت به این مسئله حساس کند.
البته خود کفاشیان اصراری ندارد که حتما در طول این دوره دو ماهه هم رئیس فدراسیون باشد. او گفته که مجمع باید تعیین کند در طول این دو ماه چه کسی ریاست فدراسیون را برعهده داشته باشد. عزیز محمدی یکی از اعضای مجمع هم گفته که مجمع باید یک نفر را انتخاب کند. اما در دنیای فوتبال معمولا این طور مرسوم است که در چنین مواقعی، رئیس به کارش ادامه می دهد تا مجمع برگزار شود. به عنوان مثال اگر انتخابات فیفا عقب بیفتد، مجمع فیفا یک سرپرست موقت تعیین نمی کند تا نفر بعدی بیاید، بلکه همان رئیس، به کار خود ادامه می دهد.
اگر هم فدراسیون بخواهد مجمع برگزار کند و رئیس موقت خود را بشناسد، باید دید اصلا مخالفان کفاشیان می توانند دو سوم آرا را به دست بیاورند تا با آن کفاشیان را کنار بگذارند یا نه. حالا هم سجادی با اینکه می داند حرف هایش حساسیت ایجاد می کند، یا می خواهد کفاشیان را بترساند که این حرف ها را می زند یا واقعا قصد دارد فوتبال ایران را تعلیق کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    68 6
    اقای سجادی، اگر فدراسیون کشتی هم بود همین کار ها را میکردی که تعلیق بشه
  • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    22 2
    به نظر می‌رسد که در عمل، جناب سجادی وزیر ورزش است
  • بی نام A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    17 10
    فوتبالی که وجودشو فساد گرفته چه فایده ای دارد
  • محمد IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    31 6
    این آقا دست مایلی کهن را با این مدیریت حساب شده اش از پشت بسته است.
  • محسن A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    8 22
    این تعلیق هم چماقی شده بر سر وزارت تا نتونه تغییرات خودش را اعمال کنه. همش الکیه. پلیس آمریکا کل فیفا را زیر و رو کرد اون وقت اینجا از فیفا می ترسند. من معتقدم وزارت باید نقش نطارتی داشته باشه ولی گاهی وقتها تغییرات اساسی هم لازمه
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    1 2
    انشاا... تعلیق شه چون شده منبع فساد و دزدی و تبانی
  • بی نام A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    1 2
    مثل اینکه خبرانلاین با ریاست کفاشیان موافقت کامل دارد
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    1 2
    دوستداران مدیریت خنده زیادن اینجا