ایسنا نوشت: قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: از بین 190 کاندیدای مطرح شده باید 30 نفر را انتخاب کنیم و در این میان نیز عده‌ای که از لیست کنار گذاشته می‌شوند نباید نسبت به این موضوع خرده بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی طی سخنانی در گردهمایی شورای ائتلاف اصولگرایان به مناسبت بزرگداشت شهادت شیخ نمر باقر النمر با بیان این‌که «مسائل بسیاری در شیوه انتخاب افراد اثر خواهد داشت» اظهار کرد: مسائلی مثل فضای فرهنگی بر انتخاب کردن انسان تاثیر خواهد داشت و ما باید با بهره‌گیری از مشورت و کمک گرفتن از صاحب نظران دست به انتخاب بزنیم.

وی با اشاره به این‌که «بلندهمت بودن و تقویت اندیشه در گزینش صحیح تاثیرگذار خواهد بود» اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند باید سعی کنیم تا با شناخت کافی رای دهیم اما اگر نتوانستیم در یک لیست 30 نفره تمامی افراد را شناسایی کنیم می‌توانیم با بهره‌گیری از سخنان رهبری به لیستی رای دهیم که از طرف گروه مطمئن ارائه شده باشد و در آن انسان‌های با ایمان و ولایت‌مدار قرار داشته باشند. ما باید نسبت به انتخابات حساس باشیم و مجلسی تشکیل دهیم که در آن انسان های خوب و متدین حضور داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که «جریان اصولگرایی اکنون به وحدت رسیده و در این مسیر مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته است» اظهار کرد: ما در مسیر ائتلاف از همه گروه‌های اصولگرا دعوت کرده‌ایم تا به انتخاب کاندیداهای مدنظر برسیم و پس از جمع‌بندی‌ها نیز از مسئولین تشکل‌ها درخواست کرده‌ایم تا از میان 190 کاندیدای ارائه شده لیستی 30 نفره را اعلام کنند.‌ پس از این مرحله از این 190 کاندیدا نیز دعوت کردیم تا خودشان یک لیست 30 نفره ارائه دهند تا در نهایت با جمع‌آوری سابقه این جمع 190 نفره و برگزاری جلسه‌ای 5 ساعته تقریبا به شناخت خوبی از این مجموعه دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به این‌که «تمام 190 نفر مطرح شده برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس هرکدام از دیگری بهتر هستند» اظهار کرد: علی‌رغم این‌که از این لیست 190 نفره هریک از دیگری بهتر است، اما در نهایت ما یک لیست 30 نفره می‌خواهیم و کسی نباید خرده بگیرد که از لیست کنار گذاشته شده است هرچند که برخی از این کاندیداها نیز گفته‌اند که اگر در لیست قرار نداشته باشند از کاندیداتوری انصراف خواهند داد و تابع نظر شورای ائتلاف خواهند بود. همه اصولگرایان باید کمک کنند تا یک لیست و یک صدا از زمین اصولگرایی بیرون آید.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =