محسن امیریوسفی، کارگردان سینمای ایران با نوشتن یادداشتی نسبت به اتفاق پیش آمده برای فاطمه معتمد‌آریا در سینمای کاشان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در این یادداشت نوشته است: 

«برای سیمین بانوی سینمای ایران

خبررا که شنیدم شوکه شدم، اعتراض به حضور فاطمه معتمدآریا در کاشان! این بود رسم مهمان نوازی؟! شهری با فرهنگ چندهزارساله، با پشتوانه غنی از حضور بزرگان مذهب تشیع، با معماری سحرانگیز، با سهراب سپهری، دکتر آریانپور، کمال الملک، ابوالحسن صبا و با ده ها افتخار دیگر

نمیدانم آن افراد محترمی! که آن روز پشت در سینما تجمع کرده بودند میدانستند اعتراضشان به چه کسی و چه چیزی است؟! فیلمی بنام "یحیی سکوت کرد" با مجوز قانونی ساخته شده و دراکرانهای محدودی که دارد با هزارامید و آرزو، جشن شروع اکرانش در کاشان است و کارگردان جوان به همراه بازیگر فیلم، چند ساعتی مهمان آن شهر میشوند. این آدمها از کجا بودند؟ کدامین دیار؟ درسه دهه ی گذشته چند بارمیهمانِ بازیهای ماندگارش بودند؟ و با بازیهای درخشان او در سینما و تلویزیون خندیدند و گریستند. چه کسی بهتر از سیمین بانوی سینمای ایران توانسته مصائب زنی رنج دیده در «روسری آبی» مادر یک جانباز در «گیلانه» و معصومیتی طنازانه را در «هنرپیشه» و فیلمهای کمدی اش برایمان تصویر کند که حالا به حضورش در یک شهر این چنین اعتراض میشود؟

شنیدم که جمعه را روز عزای عمومی اعلام کردند.موافقم، با این توضیح که جمعه باید روز عزای عمومی "میهمان نوازی" ما ایرانیان باشد.

امیدوارم نهادهای مرتبط و مسئول نسبت به این اتفاق واکنشی در خور نشان دهند تا چنین اتفاق تلخی به سنتی همیشگی برای هنرمندانمان تبدیل نشود. امیدوارم حاصل این اتفاق و توهین به سینماگر برجسته ای همچون فاطمه معتمد آریا سکوت نباشد که در آن صورت فقط و فقط باید بگویم، شرممان باد

محسن امیریوسفی/ سومین زمستان سینمای اعتدال

۵۸۵۸


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 92
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    بله ما نه تنها جمعه را روز عزا محسوب می کنیم بلکه این واقعه تلخ را به امام زمان تسلیت عرض می کنیم. ما مسلمانیم. ما حجاب را ضرروی دین می دانیم. ما شهید داده ایم.
    • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      خوبی؟؟؟؟؟ بهتری؟؟؟؟ البته فکر نکنم فقط شما شهید داده باشی دوست عزیز. که الان داری در راستای اهداف خودت مصادرشون میکنی.. متاسفم
    • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      ما ما نکن اینجا پسرم، مگه چند نفری؟
    • محسن IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      آخرین باری که به کاشان رفتم همین سه ماه قبل بود. در سطح شهر بانوان فراوانی را دیدم که با تعریف شما بدحجاب محسوب می شدند. شما با این حساب باید هر روز عزای عمومی اعلام کنید چون تعداد قابل توجهی از ساکنان شهرتان مثل هر شهر دیگری از ایران حجابی همچون خانم معتمدآریا دارند. برادر من. ترویج ارزش های دینی با این هیاهومداری ها و بداخلاقی ها نه تنها انجام نمی گیرد که برعکس حس اشمئزاز را در اطرافیان می پراکند. اگر بدحجابی را ضدارزش می دانید، فحاشی به مهمان هم ضدارزش است. با روندهای غیراخلاقی نمی توان اخلاق را ترویج کرد.
    • نگار A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      فقط بلدين براي حجاب و فيلم و عكس اينجور چيزا صداتون دربياد، اون موقع كه تمام مملكتو داشتن صداتون در نميومد.
    • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      ما صدامون برای حجاب در میاد شما چرا صدات برای هیچی در نمیاد جز جیغ و دست و هوررررا؟ کلا تریپ خوشحال... نه؟ نه آرمانی؟ نه ارزشی؟ نه اسلامی؟
    • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      تو شهید دادی ؟ شماها چی فکر کردید پاتونو گذاشتین رو خون جوونای مردم خون همون جوونامون دامن گیرتون میشه انشاله
    • مهدی اف A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      ببخشید شما ؟؟؟
    • علي EU ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      براي حجاب شهيد داديم ولی براي دفاع از وطن هم بود. برو ببين همين شهدايي كه ميگي چندتاشون ظاهري طبق خواسته شما داشتند؟ تا وقتي امثال شما در اين مملكت براي موارد اينچنيني رگ گردن كلفت ميكنن كشور ما نيازي به دشمن نداره.
    • بی نام GB ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      347 3
      واسه اختلاس ، واسه بی حرمتی، واسه خودخواهی واسه.....شهید ندادیم؟؟؟؟ اما شهدای ما بالاخص شهدای انقلاب اهدافشون اینا رو هم شامل میشد.
    • کامران A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      258 7
      لطف کن از طرف خودت همیشه نظر بده نه از طرف ملت .
    • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      250 4
      آیا یک فرد دیندار و مسلمان همچین کاری می کنه؟آیا عربده میکشه و از لفاظ رکیک استفاده می کنه؟ ی
    • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      196 4
      خدا همه كساني كه حالشون خوب نيست را شفا بده..
    • ا IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      254 4
      شما شهید ندادی برادر مردم ایران شهید دادن همون شهیدا هم اگه از بی آبرویی های امثال شما خبر داشتن شرمشون میشد از شماها اگه میدونستن قراره برن جبهه تا یه عده ای اونا رو برای خودشون مصادره کنن ....
    • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      231 2
      اختلاس دزدی چی ؟تواین مواردماشهیددادیم؟
    • محمدعلي CH ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      178 2
      آقاي ما شما چند تا شهيد دادي
    • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      234 4
      حالم بد ميشه از شهدا سواستفاده ميكنيد و به اسم خودتون ميزنيد، شرم بر شما ، از بزرگي و فهم و ادب هست رسم مهمان نوازي، چيزي كه شما افراطي هاي منفعت دوست ازشون بويي نبرديد...
    • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      116 4
      ببین داداش گلم حجاب یا وطن ، فرقی نمیکنه . تنها چیزی ارزش دفاع کردن داره که رنگ خدایی گرفته باشه. هرگز جز برای خدا کاری مکن...
    • بی نام A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      227 3
      آقا علی تو خونه نشستی و وامصیبتا سر میدی.امثال شما چون میدونین کسی کاری به کاریتون نداره هر کاری که دوست دارین میکنین.این قدر هم از شهدا مایه نذارین.تو چی میدونی که مردم چی کشیدن؟هشت سال زیر بمب و موشک توی منطقه مرزی آواره بودیم.بعدشم تا باز سازی بشه جوونی مون گذشت.یه عده مملکت رو بالا کشیدن دو قلپ آب هم روش صداتون درنمیومد اگرم کسی حرفی میزد به جرم ضد انقلابی و... دودمانش رو برباد میدادین.الان میگی وامصیبتا؟؟؟سوراخ دعا رو گم کردی برادر.خبرآنلاین لطفا تایید کن
    • ا IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      211 5
      شما صداتون برای حجاب در نمیاد برادر ارزشی شما ادای مسلمونی رو در میارین از اسلام فقط حجابشو میبینین و دزدی و غصب و دروغ و ریا و ظلم و تجاوز و ربا و قسم دروغ و تقلب و پول مردم رو خوردن و هزار تا گناه کبیره رو به روی خودتون نمیارین دین شما هرچی هست قطعا اسلام نیست
    • منتقد IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      264 6
      شهید دادی ۰۰۰ ۳۰۰ نفر و ۰۰۰ ۰۰۰ ۱ مجروح و هزار میلیارد دلار برابر با ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۵۰۰ ۳ تومان خسارت و نامیسی که در زمان جنگ از دست دادیم و ۸ سال پسرفت و بدبختی و بیچارگی و حالا کشورهای عربی را برادر خواندیم و آنها حالا ما را متجاوز و تروریستپرور میخوانند.حالا فرهنگ غنی ایرانیها را رها کنیم و رو به افراطیگری کنیم و هنرمندان و افتخارات جامعه ایرانی را مجبور به فرار کنیم که چی بشه.شماها داعشیهای افراطی جایی در دل مردم ندارید
    • امیرعلی EU ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      149 4
      بعید میدانم خانواده شهدا چنین روشی را قبول داشته باشند من میدانم خیلی هاشان این برخوردها را قبول ندارند
    • مسعود A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      66 3
      بی نام 11:37 زنده باد....
    • محمدرضا A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      85 4
      عمر افتخار کردن به خودتون خیلی زود به سر میرسه.
    • کیا IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      79 2
      فقط امام زمان به حجاب حساسه، امام زمان با اختلاس ، دزدی، بی ابرویی، رشوه، بی اخلافی ، تهمت ، رد صلاحیت نابجا، حق و نا حق ، بی احترامی، گرسنگی، یتیم داری، آلودگی محیط ریست ، اعتیاد و .... مشکلی نداره؟ به رای های منفی ات نگاه کن برادر عزادار...
    • بی نام IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      57 1
      اتفاقا اسلام بیشترین ضربه رو از جانب امثال شما ، با افکار طالبانی و داعشی خورده است. که اسلام رو خلاصه میکنید در برداشت خودتون. جای این تفکرات ایران شیعه مملکت امام زمان نیست. اگر خیلی علاقه به خشونت و اقدام سرخود دارید، جاتون توی این مملکت نیست، عضویت در گروه داعش برای امثال شما مناسبتره.
    • مونا IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      74 1
      توهین های پی در پی به خانم معتمد آریا ریشه از زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد داره و به خاطر مخالفت علنی ایشون با احمدی نژاد و اصلاح طلب بودن ایشون هست و دسته افراطی طرفدار احمدی نژاد باعث این حرکات زشت هستن... اون برنامه تلوزیونی و مصاحبه با فریماه فرجامی و برخورد تند آقای امین تارخ با مجری برنامه به خاطر توهین به خانم معتمد آریا یادتون نیست؟؟
    • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      58 2
      تو كه حرف زدن بلد نيستي....حداقل حرف نزدن رو ياد بگير.....
    • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      62 2
      شما خودتون شهید دادین؟ اگر اینطور باشه چطور شهیدی در خانواده دارید که با بصیرت جانش رو برای وطنش فدا کرده و شمایی در اون خانواده پرورش یافتید که اینقدر متحجر سخن می گویید؟
    • علی A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      85 1
      شما مجازی سفارت آتیش بزنی،سینماگر کتک بزنی،تحریما رو کاغذ پاره بدونی و جیب امثال "ب.ز" رو مملو از دلارهای بیت المال کنی،شما میتونی جولو مجلس چادر بزنی،تهدید به تیکه پاره کردن به اسم امر به معروف بکنی،....شما خیلی کارا کردی و میکنی ولی از خون شهدا و دین مایه نذار،میدنون که واسه اهدافت میذاری ولی اگه ذره ای به آخرت ایمان داری نذار،چنبار تو نهج البلاغه حرف از فساد سیاسی و اقتصادی اومده؟چنبار در مورد حجاب مولامون حرف زده؟ تو قرآن ربا حرب با خدا اومده چنبار واسه نزول عزای عمومی اعلام کردی؟خدا دلهای مریض رو روشن کنه
    • امید IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      55 2
      خواهش میکنم دوستان از شهدا و ایثارگران برای یک بد اخلاقی مایه نزارن . در مورد کار شهدا و افکارشان و خرج کردن از اهدافشان برای رسیدن به خواسته های خودشان خط قرمز مردم ایران است . درود بر مردانی که خونشان را وتمام دنیای مادیشان را دادند که من و شما آسوده باشیم درود بر غیرت و مردانگیشان
    • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      41 1
      دوست بسیار گرامی بلی حجاب از ضروریات دین است و لی قبل از آن دروغ و تهمت از گناهان کبیره است رعایت حقوق مردم بیت المال نیز از واجبات است چرا شماها برای اینهمه دزدی و سوء استفاده حتی یکبار تجمع و اعتراضی نکرده اید. اسلام و دینمان همه چیز را در نظر می گیرد که فقط یکی از هزاران آن حجاب است اگر دیگران غیر از شما برای چیزی اعتراض نمی کنند چون مجوزهای ویژه شما را ندارند...
    • nazi A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      30 1
      من فقط دلم برای شما و این توهماتتون می سوزه،
    • بی نام A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      41 1
      ما شهید دادیم که اختلاس نشه دلواپسان حرکتی در این راستا هم بکنید
    • آیین IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
      3 0
      78 مثبت برای این نظر منو میترسونه.حتی با وجود قوت قلب 1700 منفی
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    اعلام عزای عمومی کاملا ب جا و ضروریست به سبب مرگ اخلاق و دین داری
    • بانو RO ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      4 46
      ببخشید اشتباهی منفی دادم. مثبت حسابش کنید.
    • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      254 9
      شما مروج اخلاق و دین هستی؟ الان باید از این رفتارتون چی یاد بگیریم.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      23 2
      اگر اخلاق و دین داری مدل اسلام علوی و خلق نیکوی محمدی مد نظرته نه اخلاق و دین دلواپسانه و مدل داعشی من باهات صد درصد موافقم....
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    با سلام . به عنوان یک شهروند کاشانی که نسل اندر نسل اهل کاشان است از سرکار خانم معتمد آریا و همراهان ایشان عذر خواهی کرده عرض میکنم که آمران و مسببان این اتفاق نسبیتی با کاشان ندارند
  • بی نام A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    265 7
    اینها کهاهانت کردند را کاشانی ندانید
  • مهدی IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    226 4
    این وضعیت درست بشو نیست ؟
  • نسیم A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    124 5
    درود بر شما
  • از کاشان A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    231 4
    مردم کاشان خونگرم ومهمان نواز ند وخیلی ازجوانان تحصیلکرده ازاتفاق پیش آمده ناراحتند , اماشما اتفاقات اینچنینی را که درهمه شهرها روی میدهد بحساب مردم آنشهر قرار ندهید خصوصا که دربعضی از شهرها آدمهای غریبه برای آن تصمیم می گیرند
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    جای بدحجاب ها در مملکت اسلامی نیست.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      215 8
      مملکت را شما خریدی که تعیین تکلیف می کنی جای کی هست و جای کی نیست ؟
    • بی نام AT ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      214 6
      این مملکت قبل از اینکه اسلامی باشه جای هر کسی هست که توش بدنیا اومده و این خاک مال همه ایرانی هاست
    • محمود A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      200 7
      مگه مملکت مال پدرته
    • محمدخوزستان PT ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      127 6
      بفرمایید تشریفتونو ببرید بیرون از این مملکت لطفا
    • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      112 3
      پس چرا صدا و سیما تو راهپیمایی ها اول از همه میره با بدحجاب ها مصاحبه میکنه ؟
    • بی نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      13 1
      بی نام 14:07 اگه میتونستم دوهزارتا بهت مثبت میدادم
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    268 6
    فکر نمی کنید چیزهای واجب تری برای عزای عمومی هست. اختلاس و بر باد رفتن میلیاردها سرمایه ملت، بی کاری ، اعتیاد، فحشا، وضع خراب اقتصاد و....
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    167 3
    گر بدی گفت حسودی و عزیزی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
  • سعید IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    به عنوان یک کاشانی از این اتفاق پیش آمده برای خانم معتمد آریا واقعا ناراحتم و از ایشان عذرخواهی میکنم
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    46 5
    جه افتاده است در این ره که هر سلطان معنی را/ برین درگاه می‌بینم که سر بر آسمان دارد
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    درسته آقای امیریوسفی مثل همیشه درست گفتید باید برای فرهنگ ایرانی و انسانیت ایرانی عزای عمومی اعلام کنیم.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    115 5
    باسلام خدمت همه همو طنان عزیز.. بخصوص خانم معتمداریا .. امیدوارم اتفاقات اخیر به حساب مردم کاشان نگذارید این معدود افراد خودسر گماشته دیگرانند واز خود هیچگونه اراده ای ندارند هیچ مصیبتی بالاتر از جهل وتهجر نیست..
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    چی هست این فرهنگ ایرانی؟ به درد آخرت هم می خوره؟
    • محمدعلي CH ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      123 4
      اگر به درد اخرتت نخوره برادر به درد انسانيت تو اين دنيا ميخوره برادر
    • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      37 8
      منفی یعنی فرهنگ ایرانی به درد آخرت نمی خوره یا شما آخرت را قبول ندارین؟ یا هردو مورد؟
  • بی نام RO ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    51 5
    ببخشيد شما؟
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    24 1
    چرا بعضی ها به این حد از وقاحت رسیدن که اسلام و انقلاب و شهدا رو به نفع خودشون تفسیر و مصادره می کنن؟و بقیه ملت هم متحیر فقط تماشا می کنن؟ اتفاقا انقلاب و شهدا برای ما ایرانی هایی است که از سربلندی و اعتبارش دفاع می کنیم نه برای کسانی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به آن استفاده می کنن الان موضوع فقط یک اختلاف سلیقه داخلی نیست، یک حرکت حساب شده برای تخریب چهره ایران و انقلاب هستش، درست مثل کاری که داعش با اسلام کرده و می کنه.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    15 1
    این نظریه مربوط به شخصی غیر کاشانی بوده و بیشتر ما کاشانی ها این بی احترامی ها را قبول نداریم . گر بدی گفت حسودی و عزیزی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    75 7
    سرکار خانم معتمد اریا عزیز بودی عزیزتر شدی. افتخار ما این است که مخالفان ما جاهلانی اینقدر فرومایه هستند
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    67 4
    اینها نیروهای خودسری هستند که با کوک بعضی جاها به افراد و اماکن حمله میکنند و هیچ وقت فکر هم نمیکنند چه عواقبی دارد چون اصلا فکر کردن بلد نیستند. مثل حمله به آقای مطهری و سفارت عربستان.
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      1 64
      جو نده اخوی. من کاملا با این دوتا که گفتی مخالفم قصه مطهری و سفارت عربستان... جفتش کارهای غیر اخلاقی و غیر دینی بود. اما بی حجابی و بدحجابی خودش کار غیر اخلاقی و غیر دینی هست نه مبارزه با اون ... شماها چرا همه چی رو قاطی می کنین ملاک دین خداست دین بابا... دین...
  • بی نام US ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    49 5
    فرصت طلبان و قدرت طلبان چهره دینداری به خود گرفته اند و عرصه را برای دینداران واقعی تنگ ...
  • کوروش IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    78 5
    سلام علی اقا شما وفامیلتون چند شهیدتقدیم نظام ووطن کردیدکه اینجوری کاسه داغترز اش شدین.منی که فرزند شهید هستم وتوفامیلم چهار شهید وچندین جانباز داریم هیچوقت از این حرکات حمایت نمیکنیم که بشدت محکوم هم میکنیم .لطفا از خون شهدا مایه نزارید
  • محمد IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    68 14
    افراطیون کاشانی نبوده اند . اینان همانهایی هستند که مهندسی شده از مرکز با اتوبوس به اقصی نقاط ایران گسیل می شوند .
  • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    چند سئوال مهم از آقای محسن امیر یوسفی عزیز جواب ندی ناراحت میشم ها: اخلاق مهمتر است یا هنر؟ آیا اخلاق باید در خدمت هنر باشد یا هنر در خدمت اخلاق؟ پیامبران الهی برای ترویج کدامیک مبعوث شده اند؟ نزد خدا، انسان اخلاق مدار مقربتر است یا انسان هنرمند؟ آیا هنرمند به واسطه هنرش مجاز است اخلاق را زیرپا بگذارد؟ به نظر شما بازیگری هنر است یا اخلاق مدار زندگی کردن؟
    • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      1 40
      بابا عجب آدمهایی هستید شما ؟ یعنی سئوال هم نپرسیم؟ خفخون بگیریم؟ چی میگفتین پس زنده باد مخالف من و ...
    • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      38 5
      اقای امیر یوسفی شما خودت رو خسته نکن جواب بدی این بنده خدا جواب خودش رو داده آره داداش اخلاق مهمه این جمله رو صد بار برای خودت بنویس چون پیامبر مبعوث شد برای کامل کردن اخلاق انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق ولی ببین از پیامبری که برای اخلاقیات مبعوث شد چه چهره ای ساختید اگه باز هم نیفتاد یه نگاه به داعش بنداز با این رفتار روز بروز اسلام حراسی بیشتر میشود البته بعید میدانم شما ناراحت شوید چون هدفی جز پراکندن مردم از دور بریق اسلام ندارید
    • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
      34 1
      اخلاق در حجاب خلاصه نمی شه. در ضمن فحش و ناسزا بی اخلاقی حساب می شه
  • مهدی A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    72 6
    دلم برای غربت شهیدان گرفته است... شهید عزیز ان روزها معبر شدید برای همرزمانتان تا خط را بشکنند,که حرمت هایمان نشکند امرو هم معبر شده اید برای آنانی که مانده اند و با نان شما "نان" می خورند...برای "شیفتگان قدرت" ی که نام شما را گاه به بهانه آزادی و گاه به نام دفاع از ولایت تکرار میکنند....چقدر غریب مانده اید بزرگمردان رفته از یاد در این برهوت تنهایی و تحریف....کاش زبان اعتراض امروز مدعیان عدالت و انصاف؛ از 10 سال پیش و در آن هنگامه 8 ساله هم به اعتراض گشوده می شد.
  • رامین IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    15 1
    اینها میخوان مردم ایران رو در برابر هم قرار بدن و از این دشمنی وتفرقه استفاده کنند
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    1 33
    عزيزان... همه مطالب شما متين... ولي تو رو خدا اجازه نديد بي بندوباري گسترش پيدا كنه... شما خودتون هم بعدش اذيت ميشيد... فرزندانتون آسيب مي بينند... خدا رحم كنه
  • حمید A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    18 2
    بالاخره جای بالا رفتن از سفارت رو با چیزای دیگه باید پر کنند دیگه کلا این جماعت بیکار
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    11 1
    درود به شرفت آقای امیر یوسفی ...
  • بی نام US ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    1 78
    نفش کشیدن را بر بی حجابان سخت خواهیم کرد.
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    14 1
    ای کاش میشد این عزیزانمون که یکسری مسایل براشون خیلی مهمه و بهش حساسن جمع میشدن یه جا تو یه مدینه فاضله براخودشون زندگی میکردن ،کسی رو هم راه نمیدادن به خلوتشون به باقی جاهاهم کاری نداشتن
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    20 1
    حجاب و بد حجابی یا بی حجابی چیزیه بین شخص و خدای خودش... تخریب شخصیت و ایجاد رعب و وحشت و الفاظ رکیک پسندیده است؟؟
  • محمد A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    22 4
    اگر اخلاق مهمتر است که شما اخلاق را رعایت نکردید...هنر از اخلاق میتواند بالاتر باشد زیرا باهنر میتوان اخلاق را تقویت کرد...یادمان باشد خداوند هنرمندانه انسان را خلق کرده است اگر به اطرافمان بنگریم هنر خدارا میبینیم...شهیدان ما برای حفاظت از این خاک و آب که خلق هنرمندانه ی خداست جان دادند و خون ریختند...پیامبران ما برای ترغیب کردن انسانها به شکرگذاری خدای هنرمند مبعوث شدند...در هیچ جای اسلام مسلمان شدن وحجاب اجباری نیست بلکه راه رسیدن به کمال است که خدا به ما داده است...اما قبل از دین و مذهب خدا انسان را آفرید و احترام به اسنان واجب است ...که شما اینکار را نکردید...کاش برای اختلاص،دزدی ،دروغ و بسیاری از اخلاقیاتی که منافی اسلام هست صدایمان در می آمد نه اینکه بیراهه بریم...
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    44 4
    من که در کاشان زندگی میکنم کاشانی هم نیستم اما در این شهر از این خبرها نیست این عده مانند همه ی کشور که اقلیتی با صدای بلند هستند در این شهر و سایر شهر ها به نام مردم خواسته های خودشان را عملی میکنند. همان 4 میلیون جلیلی در برابر 19میلیون روحانی اند همان 38 رای مثبت در کامنت اول در برابر 900 رای منفیتا الان اقلیتی زورگو و متصل به مراکز قدرت که همه چیز را برای خوشان میخواهند از جانباز و شهید و کوچه و خیابان بگیر تا موسیقی و سینما و...
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    42 4
    انشااله به زودی عزای عمومی افراطی ها هم می رسد
  • کردستان A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    49 7
    گاهی از اینکه ایرانیم، خجالت میکشم. گاهی هر چی فکر میکنم نمیتونم بفهمم در قرن بیست و یک چرا باید در اینجا برخی اتفاقات بیفتد.، گاهی هر چقدر سعی میکنم باز فکر کنم، نمیتونم دنیای افرادی رو که با اسم دین برخی اعمال رو انجام میدن درک کنم. به نظرم داعش و افرادی که به معتمد آریا جسارت کردن در ذات و ماهیت هیچ تفاوتی با هم ندارند و اگر قدرت بگیرن حتما همان کارهای داعش را انجام خواهند داد. گاهی از این ایرانی هستم خجالت میکشم.
  • محمد A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    12 43
    حجاب دستور خداوند برای شارع و مسلمانان است اگر به دستورات الهی عمل کنیم حدود الهی را محترم شمردیم ضمن اینکه رفتار غیر اسلامی و توهین نیز خلاف شرع است احکام الهی را باید با احترام و اعتراض در چارچوب شرع اسلام ترویج نمود یعنی امر به معروف و نهی از منکر من اگر مسلمانم پس باطن و ظاهرم باید اسلامی باشد بانوان ایرانی همه محترم و با نجابت هستند اما وقتی حدود حجاب را شرع تعیین میکند پس بهترین حجاب در دستور الهی خلاصه میشود و این به فرهنگ سازی نیاز دارد
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    27 2
    سلام من کاشانی هستم همشهری سهراب از نسل کمال الملک افتخار من است مادر مردی چون دکتر ظریف کاشانی است من از شهر شهیدان نجیب کریمی معمار می باشم باور کنید هیچ کدام از همشهریان من باور ندارند در شهرشان چنین شد و چنان گفتند معذرت خواه بانویی چون سیمین ایرانیم
  • بی نام GB ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    17 1
    همه هنرمندان وطن اعم از سینما و موسیقی و نقاشی نسبت به این تحقیرهای جانکاه عکس العمل نشان دهند....و به اینان بگویند سیمای میلی شما با همین هنرمندان معصوم است که امراتش را روزمرگانه طی می کند
  • کارمند IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    33 1
    این اقایون دلواپس فقط در مقابل بدحجابی حساسیت دارند اختلاس و دزدی و ارتشا و امار طلاق و امار بیکاری و گرانی و کمبود داروهای خاص و اعتیاد دختران و پسران و دروغ و بداخلاقی و کمبود شدید مسایل فرهنگی حساس نمیشوند
  • سیب A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    24 1
    این خودسری ها تا کی می خواد ادامه داشته باشه؟ هر بار که جلوی اینها گرفته نشه و مجازات نشوند برای دفعه بعد بیشتر از این آشوب ها درست می کنند...
  • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    18 1
    اقايون دلواپس اگر خيلي ناراحت هستي بيا دلواپس من فرزند شهيد باش كه با مدرك ليسانس معماري با يه بچه توي اژانس كار ميكنم توي خونه اجاره اي دربه در هستم بيا دلواپس من باش كه واسه يه وام به كسي كه رو نزدم روي همون شهدا بود برو اگه ميخاي دلواپس باشي باش من كاري ندارم ولي اسم شهيد و خانواده شهدا رو نيار لطفاً برادر تازه از راه رسيده زجر بي پدر بزرگ شدن رو ما كشيديم نه شما
  • حسین A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    اینجا دو دیدگاه وجود نداره، یا طرفدار معتمدآریا یا کسانی که در کاشان بداخلاقی کردند، متوجه باشیم که خیلی ها با خانوم معتمد آریا و امثال او نیستند و چنین اخلاق های خشنی هم قبول ندارند.