سیلوستر استالونه در جشنواره فیلم سانتاباربارا با دریافت جایزه مونتسیتو مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که بازی در «کرید» تا این لحظه جایزه گلدن‌گلوب و نامزدی اسکار را برای سیلوستر استالونه به ارمغان آورده است، جشنواره بین‌المللی فیلم سانتاباربارا نیز با اهدای جایزه مونتسیتو از این بازیگر کهنه‌کار تقدیر خواهد کرد.

این جایزه نهم فوریه به خالق کاراکتر راکی بالبوا اهدا خواهد شد.

راجر دورلینگ مدیر اجرایی جشنواره سانتاباربارا درباره اهدای این جایزه به استالونه گفت : «نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه در «کرید» به ما یاد‌آوری کرد که او از چه استعدادی برخوردار است. این هنرمند از چهار دهه پیش که راکی خلق شد تا امروز چه در جلوی دوربین و چه در پشت آن یکی از چهره‌های قدرتمند صنعت سینما بوده است.»

جایزه مونتسیتو هر سال به فردی که در صنعت فیلمسازی مشارکتی قابل توجه و تاثیرگذار داشته است، اهدا می‌شود. پیش از این چهر‌ه‌هایی چون اپرا وینفری، جنیفر آنیستون، دنیل دی‌لوئیس، جفری راش، جولین مور، کیت وینسلت، خاویر باردم، بیل کاندون و نوامی واتس این جایزه را دریافت کرده‌اند.

در جشنواره سانتاباربارا که از سوم تا سیزدهم فوریه برگزار خواهد شد، از جانی دپ، مایکل کیتون، مارک روفالو، راشل مک‌آدامز، آلیسیا ویکاندر، یاکوب ترمبلی، بری لارسون و سیرشا رونان نیز تقدیر خواهد شد.

منبع : ورایتی / 26 ژانویه

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =