ایسنا نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم قادر به جلوگیری از عملیات های مقاومتی فلسطینیان نیست و راهی جز صبر کردن پیش رو ندارد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیاتی ضد صهیونیستی جوانان فلسطینی در بیت حورون در نزدیکی رام الله دلیل دیگری است بر این که با نبردی پیچیده و دشوار رو به رو هستیم.

یعالون بار دیگر شبکه های اجتماعی و پایگاه های ارتباط جمعی را اصلی ترین منابع تشویق به عملیات های مقاومتی علیه رژیم صهیونیستی معرفی کرد.

وی تصریح کرد که این رژیم مجازات های سختی را علیه مجریان عملیات های ضد صهیونیستی در پیش خواهد گرفت و اقدام به تخریب خانه های آنان خواهد کرد.

اظهارات مسئولان رژیم صهیونیستی در رابطه با گسترش شهرک‌سازی در اراضی اشغالی در حالی انجام می‌گیرد که ادامه شهرک‌سازی این رژیم در اراضی فلسطینیان اخیرا با انتقاد و محکومیت گسترده بین‌المللی از جمله از جانب آمریکا و انگلیس همراه بوده است.

پیش از این وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به این انتقادات گفته بود که اهمیتی به این مساله نمی‌دهد و شهرک سازی همچنان ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌سابقه تأکید کرد که ترکیه در حال کمک به تروریست‌های داعشی است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یعالون گفته است، داعش از پول‌هایی که ترکیه در مقابل فروش نفت به این گروه می‌دهد، سود می‌برد.

وی در دیدار با وزیر دفاع یونان خاطرنشان کرد: ترکیه راه را برای رفت و آمد تروریست‌ها هموار می‌کند تا بین اروپا، سوریه و عراق تردد کنند و به آنان کمک می‌کند که بخشی از ترورسیم داعشی در اروپا باشند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =