معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: برگزاری کنسرت شهرام ناظری و فرزندش حافظ در رشت حتمی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید وحید فخر موسوی در گفت و گویی، هر گونه شایعه مبنی بر لغو کنسرت ناظری ها را در استان تکذیب کرد و افزود: کنسرت شهرام ناظری در یک نوبت و در روز هشتم بهمن ماه در سالن کارگران رشت برنامه ریزی شده و یک هزار و ٥٠٠ بلیت نیز به فروش رفته است.

وی با بیان اینکه تمدید اجرای کنسرت تاکنون انجام نشده ، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکنون هیچ گونه درخواست مکتوبی مبنی بر تمدید کنسرت از سوی موسسات مجری دریافت نکرده است.

فخرموسوی ادامه داد: در صورت درخواست کتبی و بدلیل استقبال مردم، تمدید کنسرت یادشده قابل بررسی خواهد بود.

شهرام ناظری موسیقی دان، آهنگ ساز، خواننده و از برجسته ترین هنرمندان موسیقی ایرانی و استاد موسیقی مقام ایرانی است.

وی در بیشتر آثار خود از شعرهای مولانا بهره برده و طی ٣٠ سال فعالیت توانسته سبک جدیدی از موسیقی که آمیخته به ادبیات حماسی و عرفانی ایران است را به وجود آورد.

ناظری علاوه بر بهره گیری از شعرهای مولوی در زمینه استفاده و استوارسازی شعر معاصر پارسی بر روی موسیقی سنتی ایرانی نیز پیشرو بوده است.

از معروف ترین تصنیف های شهرام ناظری می توان به اندک اندک با شعر مولانا، آتشی در نیستان با شعر مجذوب علیشاه، کاروان شهید با آهنگ محمدرضا لطفی و شیدا شدم با شعر مولانا اشاره کرد که اکثر آن از ساخته های خود او هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =