میزان نوشت: طالبی از دستگیری ۴۰ نفر از اراذل و اوباش و افراد شرور در شهرستان آمل در یکسال گذشته خبرداد و گفت: برای یک شرور معروف این منطقه به نام (س – ش) کیفرخواست «محارب» صادر شده و پرونده در دادگاه انقلاب در حال رسیدگی است.

علی طالبی با اشاره به دستگیری ۴۰ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان آمل در یکسال گذشته گفت: در راستای سیاست های قوه قضائیه و ایجاد امنیت مطلوب برای شهروندان با هماهنگی نیروی انتظامی تلاش های فراوانی در منطقه انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب آمل در رابطه با انتشار یک کلیپ از ایجاد رعب و وحشت اراذل و اوباش در فضای مجازی و رسانه ها گفت: خوشبختانه با قاطعیت دستگاه قضایی و پلیس انتظامی از امنیت خوب و مطلوبی برخورداریم و اراذل و اوباش نمی توانند قدعلم کنند.

او گفت: این افراد با قرارهای سنگین روانه زندان شده اند؛ برای برخی احکام نهایی صادر شده است و برخی هم در حال صدور حکم هستند.

طالبی ادامه داد: به مردم اطمینان می دهیم که امنیت مطلوبی در شهر برقرار است و  شهروندان احساس نا امنی در جامعه نکنند.

او با بیان اینکه دستگیری اراذل و اوباش در دستور کار قضایی است، گفت: در مرحله اول شناسایی و فهرست برداری از اراذل و اوباش منطقه انجام و به این نتیجه رسیدیم که ریشه بسیاری از مسائل در دست افرادی به عنوان لیدر در منطقه است . 

دادستان آمل در ادامه بیان کرد: یکی از افراد شرور و معروف منطقه به نام (س - ش) که با  تیراندازی های مکرر موجب رعب و وحشت و ایجاد ناامنی در شهر شده بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با قرار سنگین روانه زندان شد.

او در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: دراین راستا تحقیقات انجام شد و کیفرخواست محارب و مفسد فی الارض از سوی دادستان صادر شد و در دادگاه انقلاب در حال رسیدگی است.

طالبی ادامه داد: مهم ترین اقدام ما در صدور حکم محارب برای (س- ش) این بود که این فرد یک زندانی به نام (م - ن) که از دیگر اشرار این منطقه است را در حال برگشت از دادسرا به زندان مورد اصابت گلوله قرار داد که  شاخصه عملش تیراندازی در روز روشن بود و منجر به صدور حکم محارب گردید.

او گفت: در ادامه دستگیری اشرار معروف  نزدیک 40 نفر از اراذل و اوباش و عوامل موثر که معاونت در جرم داشتند دستگیر شده اند و خوشبختانه فضای مطلوب و امنی در شهر برقرار است.

روز گذشته با دستور دادستان بابل، در پی انشار فیلمی ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کنداین فرد به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

همچنین روز گذشته دادستان بابل از دستگیری یکی از متهمان پرونده اراذل و اوباش استان مازندران خبرداد و گفت: دقایقی قبل یکی از متهمان این پرونده دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است. 

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    22 0
    مردم حق دارن بترسن چون خيلي زود آزاد ميشن و دوباره ميان سروقت مردم بي دفاع
  • بی نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    1 9
    یکم زیادی گنده ش کردید.البته باید دستگیرشون کنن ادمشون کنن ولی یکم زیادی بزرگ کردن جزو مافیا که نبودن با مردم عادی هم کاری ندارن اینا