تسنیم نوشت: رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد روسیه در مسائل داخلی سوریه دخالت نخواهد کرد و تنها در چارچوب مبارزه با تروریسم، به دولت این کشور کمک می‌کند.

به گزارش «رویترز»، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه، امروز- دوشنبه- در سخنانی تصریح کرد روسیه به هیچ‌وجه قصد دخالت در مسائل داخلی سوریه را ندارد.

پوتین افزود: ماموریت اصلی مسکو کمک به ملت و دولت مشروف سوریه در امر مبارزه با تروریسم و سرکوب کردن تروریست‌ها در خاک سوریه است.

5050

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    24 9
    شما دارید بر علیه تروریست ها می جنگید و این دخالت در امور کشور دیگر نیست بلکه کمک به آن کشور جهت صلح هست ولی کشور های عربی دارند به تروریست ها کمک می کنند
    • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
      6 2
      تو فعلاً در سایه شیطان بزرگ استراحت کن، نکنه زیر سایه پرچم امریکا بهت سخت میگذره؟
  • ایرانی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    3 3
    این روسها دروغگوترین ادمهای دنیا هستند.اگر آوردن انواع واقسام ناوگان رزمی زمینی دریایی هوایی و قلع وقمع مردم بیدفاع وزنان و کودکان سوری حمله به مدارس بازارچه هاو انواع جنایتهای ضدبشری تماما به بهانه مبارزه با تروریست دخالت درامور داخلی سوریه نیست پس اسمش چیه؟ حتما میگید دولت سوریه دعوتش کرده دقیقا نکته اینجاست کخ همچین دولتی. وجود خارجی ندارد چرا که مشروعیتش را از دست داده.حکومتی که برسر مردم خودش بمب بریزه مساجدراویران کنه باموشکاسکادو اسکود وگازهای شیمیایی و. جنایت آفرینی کنهکجا لیاقت دولت بودن راداره.حتی شورای امنیت که وتویروسیه جنایتکار وچین دلال راداره بشار حرامزاده کمونیست پست فطرت را محکوم کرد..روسیه اگرنمیخواد که مسلمانان دنیا تحریمش کنن باید هرچه زودتر از سوریه خارج بشه وگرنه جواب