۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰

کارلوس کروش تبدیل به مربی محبوبی در فوتبال ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كارلوس كروش از همان بدو حضورش در ایران با عده ای خاص جنگیده و مجبور بوده مقابل آن ها از خودش دفاع كند. كروش حالا و پس از گذشت بیش از 5 سال از حضورش در فوتبال ایران، گلایه های زیادی از بعضی اهالی فوتبال دارد.
او در مصاحبه ای با روزنامه خبرورزشی، از سختی كار در تیم ملی ایران گلایه كرده و گفته: «موهایم در فوتبال ایران سفید شد.» این روزنامه همچنین عكسی از كروش در سال 1389 چاپ كرده و آن را در كنار عكس او در سال 1394 گذاشته تا تفاوت چهره سرمربی تیم ملی در فاصله این 5 سال كاملا به چشم بیاید.


43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    16 8
    زنده باد اون مثل یک ایرانی نجیب واسه فوتبال مملکت کار کرد
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    13 7
    راست میگه بنده خدا. دلم خیلی براش سوخت.
  • بی نام RO ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    10 26
    و البته جیبت پر پول. خوب چپاوی کردی تو این چند سال. هیچی هم که به فوتبالمون اضافه نکردی هیچ همه بازیکن هامونم رفتن قطر. کیروش آنلاین میدونم که اینم مثل بقیه چاپ نمیکنی. کشته آزادی بیانتم. از مربی تیم ملی بسکتبال یاد بگیر که هنوز نیومده تو ایران داره تو استان ها دوره های مربی گری برگزار میکنه و دانششو به مربیا انتقال بده. تو که هر روز نیستی وقتی ام هستی میای با یه دفاع اتوبوسی یه مساوی میگری یا میبازی بعدم ایرانی و مربی ایرانی رو تحقیر میکنی به ریش همه هم میخندی و برمیگردی میری تا دوباره کی پیدات بشه.
    • بی نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
      11 1
      سرمربی وطنی تیم امید چی که بدون سواد و تجربه قبلی هدایت این تیم را به عهده گرفت و نزدیک 2 میلیارد پول بی زبان ما را گرفت،ولی اون نتایج را گرفتیم 2 یباخت از 4 بازی و 2 برد جلوی یک تیم جنگ زده ویک تیمی که از همه 3 تا گل خورده بود،حالا که شما طرفدار مربی وطنی هستی میشه بگی مربی وطنی چی به فوتبال ما اضافه کرد
  • بی نام A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    7 1
    کیروش برای فوتبال بی برنامه ی ما چه کاری می تواند بکند او تنها از دانش خود در شرایط مقطعی استفاده کرد تا حداقل به جام جهانی صعود کنیم . در شرایطی که اصلا در کار خودش ارامش نداشته و تا به امروز عده ای که منافع انها تامین نبوده او را به هر روشی ازار داده اند . وقتی در این فوتبال بی در و پیکر ما هر کسی در هر سطحی خودش را کارشناس و بهتر از کیروش می داند ... کسی که حتی یک بازی ملی ندارد کیروش را به مناظره دعوت می کند . نمونه اش همین تیم امید که در دست مربیان ایرانی بود به کجا رسید چرا مدیر فنی این تیم . بجای تمرکز و کار برای تیم امید همیشه دنبال حاشه سازی در فوتبال و انتقاد های مخرب علیه تیم ملی که دامان تیم امید را هم گرفت و حذف شد حرف بسیار است گوش ها خود را به نشنیدن زده اند ...
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    2 2
    خیلی بهتون میاد آقای کیروش خیلی بهتر شدین.