ایسنا نوشت: مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان می‌گوید انتشار گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در رسانه‌ها کار درستی نبود.

رضا حسنی خو به انتشار گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد فساد در فوتبال اشاره کرد و گفت: ما از همان ابتدا اعلام کردیم که اگر گزارشی مبنی بر تخلف وجود دارد ابتدا آن را به ما بدهید تا ما به عنوان نهاد نظارتی برخورد با افراد دخیل در این فساد را پیگیری کنیم.
او ادامه داد: ما بارها اعلام کردیم که اگر گزارشی در این زمینه وجود دارد ابتدا باید به مجموعه حراست وزارت ورزش داده شود ولی گویا دوستان علاقه داشتند آن را ابتدا پخش کنند. مطمئن باشید اگر مستنداتی در این باره وجود داشته باشد، ما به شدت با افراد دخیل در این فساد برخورد خواهیم کرد و از همه بیشتر خود ما مشتاق به این برخورد هستیم.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برخورد با فساد جزو وظایف اصلی این مجموعه به شمار می‌رود، گفت: برخورد با فساد جزو اصلی‌ترین وظایف ماست و هر جا که شاهد فسادی باشیم قطعا با آن برخورد می‌کنیم و اگر با آن برخورد نکنیم خود ما زیر سوال هستیم.
حسنی‌خو خاطرنشان کرد: من به دوستانم اعلام کرده بودم که مراقب باشید مطالب سیاسی و بهره‌برداری‌های سیاسی در این گزارش وجود نداشته باشد. اگر واقعا اراده‌ای برای برخورد با فساد وجود دارد به ما اعلام کنید و ما هم با آن به شدت برخورد خواهیم کرد. البته این برخورد باید با ارائه سند و مدرک باشد.
او با بیان اینکه اعلام شدن این گزارش در رسانه‌ها کار مناسبی نبود، گفت: ما همواره آماده برخورد با هر گونه‌ فساد در ورزش هستیم. اعلام این گزارش در رسانه‌ها کار مناسبی نبود و حتی در روایت آمده است که هرچه برای خود می‌خواهید برای دیگران هم بخواهید. آیا در این زمینه با طرف‌های درگیر صحبت شده است و آیا آن‌ها در دادگاه محکوم شده‌اند که حالا می‌خواهید این گزارش را در صحن مجلس بخوانید.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر فردا روزی ثابت نشود اسامی که در این گزارش آمده متخلف هستند، قطعا این افراد باید پاسخگو باشند.
حسنی‌خو با بیان اینکه در زمینه برخورد با فساد دو بار با کمیسیون اصل 90 جلسه برگزار شده، گفت: ما دو بار جلساتی را با این کمیسیون برگزار کردیم و مدارک و مستندات خود را در زمینه تخلفاتی که وجود دارد با آن‌ها برخورد داشته‌ایم را ارائه کردیم اما اینکه ناگهان چنین گزارشی بدون اینکه چیزی به وزارت ورزش گفته شود، رسانه‌ای می‌شود، جای سوال دارد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502814

برچسب‌ها