14 پروژه اب و فاضلاب لرستان در دهه فجر به بهره برداری می رسند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان گفت: ۱۴ پروژه آب و فاضلاب شهری بااعتباری بالغ‌بر ۲۲۰ میلیارد ریال دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

حمیدرضا کرم وند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: 14 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 22 میلیارد تومان در سطح استان لرستان دهه مبارکه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در راستای توسعه شبکه آب و فاضلاب و اصلاح شبکه‌های فرسوده در سطح استان است، افزود: شبکه جمع‌آوری فاضلاب به‌طول پنج کیلومتر در شهرستان کوهدشت، شبکه جمع‌آوری فاضلاب به‌طول پنج کیلومتر در شهرستان خرم‌آباد، شبکه جمع‌آوری فاضلاب به‌طول پنج کیلومتر در شهرستان دلفان، شبکه جمع‌آوری فاضلاب به‌طول هفت کیلومتر در شهرستان پلدختر و شبکه جمع‌آوری فاضلاب به‌طول چهار و نیم کیلومتر در شهرستان الیگودرز اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان عنوان کرد: اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول 16 کیلومتر در شهرستان بروجرد، اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول هفت و نیم کیلومتر در شهرستان دورود و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول 12 کیلومتر در شهرستان دلفان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای توسعه و افزایش خدمات و امکانات زیرساختی شهری‌های تازه تأسیس، دو مخزن هزار مترمکعبی در شهرهای دوره و ویسیان احداث‌شده و ساختمان‌های جانبی و مکان‌هایی برای نگهداری این مخازن نیز ساخته‌شده است.

کرم وند تصریح کرد: افتتاح مخزن پنج هزار مترمکعبی در شهرستان الیگودرز، مخزن پنج هزار مترمکعبی و 10 کیلومتر خط انتقال آب در شهرستان خرم‌آباد، حفر یک حلقه چاه و خطوط انتقال آب در چالان چولان، حفر و تجهیز سه حلقه چاه و اجرای چهار کیلومتر خط انتقال در خرم‌آباد انجام می‎شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =