سرهنگ عباس فرمانی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان به علت بارش باران و برف خبرداد و بر استفاده از زنجیر چرخ هنگام رانندگی تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، سرهنگ عباس فرماني گفت: در حال حاضر به دليل بارش باران و برف از دو روز گذشته، محورهاي استان لغزنده و رعايت احتياط بيشتر از سوي رانندگان ضروري است.
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي با اعلام اينکه در محورهاي "شاهين دژ ،چالدران ، ماکو ،خوي،سلماس،اروميه ، سرو ، قوشچي و راژان" بارش برف همچنان ادامه دارد، افزود: در محورهاي جاده "سرو" و گردنه "قوشچي" تردد با کندي و با زنجير چرخ ميسر است .
اين مقام انتظامي با اعلام اينکه بارش باران نيز در محورهاي "مهاباد، سردشت، اشنويه و پيرانشهر" ادامه دارد و تردد در اين محورها به علت لغزنده بودن جاده با کندي امکان پذير است، تصریح کرد: رعايت فاصله طولي بيشتر خودروها در شرايط بارندگي از ملزوماتي است كه براي پيشگيري از حوادث رانندگي بايد رعايت شود.
فرمانی در پايان خاطر نشان کرد: لغزندگي جاده‌ها يکي از عوامل مهم واژگوني و تصادفات رانندگي در فصل زمستان است و رانندگان براي پيشگيري از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهاني پرهيز کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =