مشاور رییس جمهور در امور روحانیت جزئیات دیدار رییس جمهور با مراجع تقلید را تشریح کرد.

به گزارش رسا، حجت الاسلام سقای بی ریا مشاور رییس جمهور در امور روحانیت در حاشیه دیدار حضور رئیس جمهور در قم، در گفت و گو با خبرنگاران جزئیاتی از دیدار رییس جمهور با مراجع تقلید ارائه کرد.

 اهم اظهارات وی در ادامه می آید.

  •  دیدارهای رییس جمهور با مراجع تقلید بسیار خوب و صمیمی بود و مسائل به طور شفاف مطرح شد و اگر گله مندی هایی هم بود بیان گردید و رییس جمهور هم به این مسائل پاسخ دادند.
  • مراجع تقلید هم تا آنجایی که بنده برداشت کردم تلقی به قبول داشتند.
  • دیدار رییس جمهور با اعضای جامعه مدرسین نیز جلسه بسیار خوبی بود و قرار شد بعدا دکتر احمدی نژاد در سفری به قم دیدار جداگانه ای با اعضای جامعه مدرسین داشته باشند.
  • مراجع عظام تقلید نیز نسبت به مسائل کلی انقلاب و عزت و پیشرفت اسلام و انقلاب و همچنین آبادانی شهر قم تاکید ویژه ای داشتند و آقای رییس جمهور هم همانطور که در جلسه صبح در مراسم بهره برداری از صحن غربی حرم مطهر تاکید کرد گفت قم باید زیباترین شهر کشور باشد.
  • همچنین مراجع تقلید در این دیدار نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید داشتند و دکتر احمدی نژاد هم گفت ما می دانیم کارهای خوبی در بعد مسکن و کنترل قیمت ها انجام شده است ولی باید به سمت تثبیت قیمت ها برویم.
  • مسائل فرهنگی از دیگر مباحث مورد تاکید مراجع تقلید و اعضای جامعه مدرسین بود و رییس جمهور هم تاکید داشت که فرهنگ یک مساله فراگیر است و در این راستا همه باید کمک کنند.
  • دکتر احمدی نژاد در این دیدارها با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت از تخصیص اعتبارات ویژه برای امور فرهنگی خبر داد و از مراجع خواست در صرف این بودجه ها به شکل صحیح و همچنین در راستای فرهنگ اسلام ناب کمک کنند و هم از اعضای جامعه مدرسین و هم از مراجع تقلید تقاضا کردند شما دستور بفرمایید طراحی ها انجام شود ما پشتیبانی می کنیم. 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 50259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =