علیرضا حقیقی دروازه بان شماره یک تیم ملی، سرانجام تیم جدیدش را انتخاب کرد؛ ماریتیمو.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ماریتیمو تیم اول جزیره مادیرای پرتغال است که معمولا در رقابت های یورو لیگ حضور دارد. ماریتیمو به اندازه اسپورتینگ لیسبون یا پورتو بزرگ نیست اما باشگاهی است که جزو قدرت های فوتبال پرتغال به حساب می آید. این باشگاه که ستاره هایی چون کلبر، ادمیلسون(برزیلی)، په په، نونو والنته، جورج کاستا(پرتغال) و.... را در اختیار داشته است. این باشگاه از سال 1993 8 بار در جام یوفا و حالا یورو لیگ، حضور داشته است و دوبار هم به مرحله پلی آف رقابت ها رفته است. علیرضا حقیقی از این پس پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد و امیدوار است بتواند همراه با ماریتیمو بدرخشد. این بازیکن برای گرفتن رضایتنامه از روبین کازان و عقد قرارداد با ماریتیمو مشکلاتی داشت اما سرانجام آنها را کنار زد تا با قراردادی سه ساله و نیمه، به عضویت تیم ماریتیمو در بیاید.
یک هفته، هفت پرواز!
علیرضا حقیقی برای گرفتن رضایتنامه از روسیه و همینطور جمع کردن بند و بساطش در لندن، مجبور شد چند بار پرواز کند. او تا یک هفته پیش از امضای قراردادش، 7 پرواز انجام داد که این مسئله باعث شد او بسیار خسته شود. تازه پس از امضای قرارداد با مارتیمو حقیقی دوباره عازم لندن شد تا همه وسایلش را در آنجا جمع کند و برای ادامه زندگی راهی پرتغال شود.

خستگی زیاد
به گفته نزدیکان حقیقی او برای امضای قرارداد با مارتیمو چیزی در حدود 72 ساعت نخوابید. این هم به خاطر سه پرواز و مذاکرات متعدد با روبینی ها و همینطور ماریتیمو بود. او البته دیروز به پرتغال بازگشت و انگیزه زیادی برای حضور در تمرینات داشت. این بازیکن بدون هیچ استراحتی به تمرینات این تیم ملحق شد.
توافق سه شنبه، امضای قرارداد پنجشنبه
علیرضا حقیقی با باشگاه ماریتیمو اواسط هفته گذشته به توافق رسید. او پس از سفر به پرتغال و مذاکره با این باشگاه، با آنها به توافق نهایی رسید و همچنین دیداری از این باشگاه، ورزشگاه خانگی و همینطور امکانات ماریتیمو داشت. حقیقی روز پنجشنبه گذشته قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند.
قرارداد طولانی با ماریتیمو

قرارداد حقیقی با باشگاه پرتغالی 3ساله و نیمه است. یکی از سایت های پرتغالی این خبر را داد. بدین ترتیب، قرارداد او مثل قراردادی که با روبین بست، طولانی مدت است. البته حقیقی از کار با پرتغالی ها تجربه خوبی دارد و از این انتقال و شرایط آن بسیار راضی بود.

علت نتایج ضعیف ماریتیمو
ماریتمو در دو سال گذشته نتایج خوبی در لیگ پرتغال به دست نیاورد. این هم دلیل داشت. پس از حضور یک مربی جوان از تیم ناسیونال، تیم دوم جزیره مادیرا در این باشگاه، مارتیمو ترجیح داد به جای جذب بازیکنان خوب، بازیکنان ناسیونال را به خدمت بگیرد. آنها هم هیچگاه کیفیت لازم را نداشتند و به همین خاطر تیم دچار افت شدیدی شد. ولی با حضور نلو وینگادا این باشگاه قصد دارد دوباره اوجگیری خود را آغاز کند. مارتیمو معمولا بین 6 تیم اول پرتغال است و آنها قصد دارند دوباره به ردهای بالای جدول برگردند.
کسی فکرش را نمی کرد...
حضور حقیقی در تیم ماریتیمو با استقبال زیادی روبرو شد، چراکه کسی فکرش را نمی کرد چنین انتقالی صورت بگیرد. حقیقی امسال در روبین یک بازیکن نیمکت نشین بود و تنها در یک بازی رسمی این تیم به میدان رفت. در این شرایط کسی تصور نمی کرد او بتواند با یکی از بزرگترین باشگاههای پرتغال قرارداد امضا کند.

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =