اقدام موثری برای امکانات رفاهی افراد ناتوان ، صورت نگرفته است

در جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی که با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی عضو شورا ، در ستاد بهزیستی لرستان برگزار شد ، بر ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی و سالمندان تاکید شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،این جلسه که با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی عضو شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی ، به منظور هماهنگی و تصمیم گیری در خصوص مسائل مرتبط با شورای هماهنگی و به میزبانی بهزیستی لرستان برگزار شد.

دکتراسداله حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان با انتقاد از عدم وجود امکانات رفاهی ویژه افراد ناتوان افزود در لرستان قریب 100 هزار معلول و150 هزار سالمند وجود دارد که در برنامه های توسعه استان ، امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب جهت این اقشار در نظر گرفته نشده است ،که این موضوع در کمیته ها و کار گروه های تخصصی در امور معلولان و سالمندان و از طریق استانداری لرستان در دست بررسی و اقدام است.

وی هم چنین شورای هماهنگی تعاون را بزرگترین و موثرترین فراکسیون در دولت محلی بر شمرد و افزود ، اعضای این شورا با اختیارات و وظایفی که بر عهده دارند می توانند در خصوص رفع مسائل و مشکلات اجتماعی استان ، نقش آفرینی موثری داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی لرستان در ادامه از مدیران عضو شورا خواست ، در قادر سازی و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی به ویژه در خصوص مسائل اشتغال ، تسهیلات بانکی ، آموزشهای فنی و حرفه ای ، حداکثر مساعدت لازم را در نظر بگیرند.

در ادامه جلسه ((علی آشتاب)) مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود جامعه هدف بهزیستی نیازمند خدمات بیشتر می باشد و با توجه به اینکه شورای هماهنگی تعاون، دارای ظرفیت بالایی در ارائه خدمات می باشد ، می تواند منشا قول و اثر در خصوص ارائه خدمت به این اقشار باشد.

وی در پایان از تمام مدیران کل عضو شورای تعاون خواست ، با تشکیل کمیته های چند جانبه و تخصصی در خصوص تصویب طرحها و برنامه های مرتبط با جامعه هدف بهزیستی ، هم اندیش و اقدام نمایند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =