445 اثر به جشنواره استانی مطبوعات کردستان ارسال شد

کارشناس مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: 445 اثر از سوی بیش از 100 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به جشنواره خبرگزاری ها و مطبوعات استانی کردستان ارسال شده است.

ماجد رموزی در گفتگو با خبرآنلاین کردستان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 20 دی ماه بود که به دلیل استقبال خبرنگاران و اصحاب رسانه این زمان تا 30 دی به مدت 10 روز تمدید شد.
رموزی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره شامل 100 اثر سرمقاله و یادداشت، مقاله، تحلیل و تفسیر، 31 اثر تیتر، 36 اثر خبر، 101 اثر گزارش، 63 اثر عکس، 21 اثر طنز و کاریکاتور، 40 اثر مصاحبه، 25 اثر صفحه آرایی و گرافیک مطبوعاتی و 18 اثر نیز در بخش ویژه شامل شعار سال و آسیب های اجتماعی می باشد و به بخش کُردی جشنواره نیز 27 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
وی تصریح کرد: آثار بعد از جمع بندی به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می شود و از طریق آنان در اختیار داوران قرار می گیرد و اسامی داوران دو بخش کُردی و فارسی این جشنواره به زودی از طریق رسانه ها اعلام می شود.
کارشناس مسئول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه داوری این آثار حدود 10 روز طول می کشد گفت: مراسم اختتامیه جشنواره و معرفی نفرات برتر روز سه شنبه 20 بهمن در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می شود.
به گفته او این جشنواره به همت خانه مطبوعات استان کردستان و با همکاری معاونت ارتباطات و امور بین الملل دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
رموزی در مورد برنامه های جنبی این جشنواره گفت: کارگاه آسیب شناسی مطبوعات محلی نیز در حاشیه این جشنواره برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =