انتخابات انجمن هنرهای تجسمی زنجان برگزار می شود

انتخابات انجمن هنرهای تجسمی دهم اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای امام خمینی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین یحیی امیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت:طی جلسه ای که اداره فرهنگ و ارشاد با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی،موسسین و هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی برگزار کرد قرار شد انتخابات انجمن هنرهای تجسمی پس از یک فرجه ی زمانی برای عضویت اعضای جدید در تاریخ ١٠ اسفند سال جاری برگزار شود.

امیری بابیان اینکه کلیه هنرمندان رشته تجسمی فرصت دارند تا آخر بهمن ماه اعلام آمادگی کنند افزود:هنرمندان با مراجعه به دفتر انجمن روزهای زوج از ساعت ١٥,٥ تا ١٩.٥ به انجمن هنرهای تجسمی عضویت خود را اعلام کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:از کلیه هنرمندان تقاضا داریم در فرصت مقرر به عضویت انجمن اقدام کنند تا بتوانیم انتخابات را در موعد مقرر برگزار کنیم.

امیری با اشاره به برگزاری برنامه‌های بلندمدت انجمن هنرهای تجسمی زنجان، گفت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی، نظری و عملی با حضور اساتید شاخص کشور از جمله برنامه‌های بلندمدت انجمن است.

وی ادامه داد:در کنار آن برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی هنرمندان تجسمی، اردوهای تخصصی هنرهای تجسمی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی و اعطای گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان و تجلیل از اساتید پیشکسوتان این عرصه در دستور کار است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =