به گزارش ایرنا، مدیر اداره برق کاشان گفت: مشترکان برق در این شهرستان بدلیل مدیریت مصرف از بیش از شش میلیارد ریال پاداش همکاری بهره مند شدند.

 علیرضا عرب بیگی روز چهارشنبه در یک نشست خبری اظهار داشت: اقدامات فرهنگی برای مدیریت مصرف منجر به همکاری بیش از 40 شرکت صنعتی و کشاورزی این شهرستان شد.

وی گفت: بیش از 170 هزار مشترک برق در سطح کاشان از طریق سه هزار و 500 کیلومتر شبکه و بیش از دو هزار و 600 پست هوایی و زمینی با پیک بار 230 مگاولت تغذیه می شوند.

وی افزود: امسال سه هزار و 600 نفر به تعداد مشترکان برق این شهرستان اضافه و برای تامین برق مورد نیاز آنها 2 درصد انرژی با اعتبار افزون بر80 میلیارد ریال به شبکه افزوده شد.

عرب بیگی، انجام بیش از 50 هزار خدمت در حیطه بهره برداری، خدمات مشترکان و فنی مهندسی، آموزش سه هزار و 500 نفر ساعت در زمینه مصرف بهینه و ایمن و بیش از 50 کیلومتر احداث شبکه و تبدیل سیم به کابل را از دیگر اقدامات شاخص این مدیریت در سال جاری برشمرد.

وی افزود: برای مدیریت مصرف در مدارس با همکاری آموزش و پرورش بیش از یکهزار و200 دانش آموز آموزش دیدند و یکهزار و 500 بروشور در همین زمینه نیز توزیع شد.

مدیر برق کاشان تاکید کرد: 20 طرح در زمینه احداث و تقویت شبکه با اعتبار افزون بر 10 میلیارد ریال دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گفته عرب بیگی، بدهی های زیاد مشترکان بویژه مشترکان صنعتی، افزایش سرقت از تاسیسات برق رسانی و نیاز به بهینه سازی بافت فرسوده از مهمترین چالش های مبتلابه امور برق شهرستان کاشان است.

وی همچنین از وجود 11 متقاضی احداث نیروگاه کوچک(DG) به میزان 58 مگاوات با 25 درصد پیک در سال جاری خبر داد و گفت: احداث یک نیروگاه خورشیدی در جاده کاشان- مشکات از سوی یک متقاضی خصوصی نیز در مرحله اخذ مجوز است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =