افضلی تاکید کرد :  لزوم بستر سازی فرهنگی در بحث ترافیک کلانشهر کرج

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در میزگرد تخصصی بهبود عبور و مرور شهری گفت: فرهنگ سازی در خصوص رفع مشکلات ترافیکی در کلانشهر کرج نیاز به نگاه ویژه و بستر سازی مناسب دارد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احمد افضلی گفت: یکی از مهم ترین مشکلات ترافیکی کرج، عدم فرهنگ سازی در این زمینه است و لزوم بستر سازی فرهنگی در این راستا احساس می شود بر این اساس توجه ویژه ارگانها به خصوص سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرج به این مهم امری ضروری است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج آموزش هایی را از ابتدای سال جاری تا کنون در بحث ترافیک آغاز کرده و همایش هایی در زمینه فرهنگ سازی ترافیک در کلانشهر کرج برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به ثبت تخلفات رانندگی توسط دوربین های مدار بسته گفت: حدود 70 درصد از تخلفات ثبت شده توسط این دوربین ها مربوط به تاکسی ها می باشد که این آمار جای تاسف دارد.

افضلی در ادامه افزود: اگر پروژه های ترافیکی به صورت جزیره ای اجرا شوند، هیچ مشکلی از ترافیک کرج رفع نمی شود، چرا که جمعیت این کلانشهر نسبت پنج سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته و سالانه حدود یکصد هزار نفر به این جمعیت افزوده می شود.

وی در پایان به اقدامات ترافیکی در چند سال اخیر کلانشهر کرج اشاره کرد و افزود: در شهر کرج اقدامات ترافیکی متعددی انجام شده و در سال های اخیر نیز شاهد تغییرات زیر ساختی مشهودی در این زمینه هستیم که امیدواریم با تداوم این موضوع و دیگر مباحث مطرح شده در این هم اندیشی روند مثبتی در فرهنگ سازی بحث عبور و مرور شهری داشته باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =