رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: رژه نمادین نیروهای مسلح از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدا یکی دیگر از برنامه‌های مهم نخستین روز دهه فجر است.

به گزارش خبرآنلاین، عباس سروری در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه که امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال با همکاری نزدیک به چهار هزار پایگاه بسیج در سطح استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هر کدام از پایگاه‌های مقاومت بسیج 10 برنامه متنوع را امسال برگزار می‌کنند، عنوان کرد: از مجموع 40 هزار برنامه پیش‌بینی شده برای ایام الله دهه فجر 15 هزار برنامه آن کاربردی و اثرگذار خواهد بود.

سروری نواختن زنگ انقلاب در مدارس در ساعت 9:33 دقیقه روز 12 بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام(ره) به کشور را یکی از مهمترین برنامه‌های درنظر گرفته شده عنوان و خاطرنشان کرد: در این روز مزار شهدای کرمانشاه به‌ویژه شهدای انقلاب اسلامی با حضور مسئولان گلباران می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه ترویج اندیشه حضرت امام(ره) و امیدافزایی محور تمامی برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است، گفت: رژه نمادین نیروهای مسلح از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدا یکی دیگر از برنامه‌های مهم نخستین روز دهه فجر است.

سروری از تشکیل 22 کمیته تخصصی برای ساماندهی برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: نورافشانی دو نقطه از شهر کرمانشاه در شب پیروزی انقلاب و برپایی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سراسر استان را از دیگر برنامه‌های مهم ایام الله دهه فجر امسال است.

این مقام مسئول رویکرد برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد مردمی بیان کرد و گفت: همان گونه که حضور مردم سبب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد، از این ظرفیت بزرگ برای برگزاری جشن‌های انقلاب در سطح استان کرمانشاه استفاده می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =