سارق معتاد که در نقاط مختلف استان گیلان اقدام به سرقت تجهیزات برقی می‌کرد به همراه مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کریمی ـ رییس پلیس آگاهی استان گیلان ـ با اعلام این خبر افزود: با اعلام شکایاتی مبنی بر سرقت تجهیزات برقی در شهرستان بندر انزلی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی عاملان سرقت‌ها وارد عمل شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان با استفاده از تاریکی شب اقدام به سرقت می‌کنند.

وی افزود: به همین دلیل نظارت دقیقی بر روی مناطقی که سرقت در آن‌ها صورت گرفته بود، به عمل آمد تا این که سرانجام سارق در حال سرقت کابل شناسایی و با وجود این که قصد فرار داشت با دقت نظر کارآگاهان، منطقه محاصره و دستگیر شد. در بازجویی‌های به عمل آمده متهم اعتراف کرد که پس از شناسایی محل مورد نظر به آنجا عزیمت و اقدام به قطع کردن سیم‌های برق با قیچی می‌کردم و پس از قطعه قطعه کردن، به فردی به هویت «ی ـ ر» به فروش می‌رساندم. همچنین متهم گفت که با این شیوه و شگرد بیش از هزاران متر کابل برق سرقت کرده که انگیزه‌اش از این سرقت‌ها تامین هزینه مواد مخدر خود بوده است.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ کریمی بیان کرد: در ادامه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه کشف و ضبط شد و متهمان پس از تکمیل پرونده‌ با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 49995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =