واکنش خاکپور به از دست رفتن پنالتی ای که باعث شکست امیدها شد

سرمربی تیم ملی امید از بازیکنانش به خاطر بازی خوب مقابل قطر تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید پس از شکست مقابل قطر بسیار ناراحت بود. او درباره شکست توضیح داد: «فقط می توانم بگویم به بازیکنانم افتخار می کنم. امشب همه کار کردند. در زمین فداکاری زیادی کردند.» او درباره پنالتی از دست رفته روزبه چشمی گفت: «اشکالی ندارد، این بخشی از بازی است.تصمیم من بود که بگویم کدام بازیکن پنالتی را بزند و او در تمرینات ما یکی از بهترین پنالتی‌زنان است. چشمی یکی از بهترین بازیکنان میدان بود.» خاکپور ادامه داد: «سعی کردیم از بهترین بازیکنان خود استفاده کنیم تا از سرعت آنها سود ببریم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود. قطری‌ها از 4 موقعیت به دست آمده دو گل زدند ولی ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.»

خاکپور همچنین گفت: «آخر بازی بازیکنانم را جمع کردم و به آنها گفتم شما تلاش خودتان را کردید و این برایم ارزش داشت و چشمی هم خیلی ناراحت بود چون فکر می‌کرد او عامل باخت ما بوده است اما من با تمام بازیکنانم صحبت کردم که تلاش شان را انجام دادند.»

او درباره شانس ایران برای صعود توضیح داد: «هنوز شانس صعود داریم و بازی بعدی ما خیلی مهم است. قطر 6 امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد و ما و سوریه هم شانس داریم. به نظر من هر سه تیم ایران، قطر و سوریه شانس صعود دارند. تلاش می‌کنیم مقابل چین بهترین عملکرد را داشته باشیم و از گروهمان صعود کنیم.»

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    244 8
    اشکال نداره ما عادت کردیم به باختن جلو عربها.اون از باشگاها اینم از ملی ها
    • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
      132 7
      اين طورى به فكر قهرمانى هستيد ؟ اى بابا
  • بی نام A1 ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    جناب خاکپور با افتخار به بازیکنات تیم به المپیک نمیرسه. تیم جنابعالی هیچ برنامه ای تو زمین نداره
  • متفکر IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    کاش این احساس افتخار دوجانبه بود ....هیچ تیمی با مایلی کهن چیزی نشده و نخواهد شد ، حتی اگر ایشان فقط طرفدار آن تیم هم باشد بازهم خطر حذف آن تیم بیشتر است
  • محمد A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    170 8
    به حرف اقای خاکپور میگن فرار به جلو.اگه باخت افتخار داره که تیم مالدیو پر فتخار ترین تیم دنیاست.با اتخاذ تاکتیک غلط و نیمکت نشینی بازیکنان مستعد تیم ایران را در دور بعد گرفتار ژاپن کرد.و راحت حذف میشیم.همین بلا سر تیم بسکتبال هم اومد
  • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    101 9
    اخرش دست از پا دراز تر میان ایران بعد بهانه میارن من خودم استقلالیم ولی رو لج بازی نورالهی نبردین بعد گیر میدن چرا کروش رحمتی نمیاره واقعا که
  • بی نام A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    112 7
    آقای روحانی،برادر گرامی، تو را بخدا وزیر ورزش را عوض کن،دیگه چقدر افتضاح؟؟؟
  • بابایی از خرم اباد لرستان A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    110 4
    این هم از تیم امید که ناامیدمان کرد بله نظر من باخت مقابل قطر کسی نبود جز اقای خاکپور. این تیم هیچ گونه تاکتیکی نداشت همه ای بازیکن خوب بودند واگر یک مربی خوبی داشتیم به خدا این تیم را با چند گل اختلاف می بردیم.چرا کسی نمی داند هر وقت تیم از ایران مقابل عربها می بازیم مردم درد ورنج می کشند با یک حرف که من مقصر هستم تمام نمی شود.امیداورم کسی به این حرفها توجه ای کند.
  • بي نام ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    94 8
    خداحافظ المپيك
  • علي IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    72 45
    درسته كه روزبه چشمي پنالتي از دست داد ولي انصافاً جلوي چند استارت خطرناك قطريها را كه ميتونست اختلاف را زياد كنه گرفت. فقط اميدوارم بتونيم از پس چين بر بيايم و اين تيم ضعيف را دست كم نگيريم.