مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه برگزار و حسین شیروانی به عنوان رئیس جدید این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرآنلاین،مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه برگزار و حسین شیروانی به عنوان رئیس جدید این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.

 در این مجمع که روز پنجشنبه و به ریاست رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، شیروانی با کسب 10 رای از مجموع 16 رای ماخوذه عنوان رئیس این هیات در استان کرمانشاه را کسب کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این مجمع فرهنگ سازی درست و آموزش در ورزش را از مهمترین اولویت های کاری این فدراسیون برشمرد و گفت: توجه به این نکات از کسب عنوان قهرمانی نیز برای ما مهم تر است.

ناصر پورعلی فر  اظهار کرد: فدراسیون از مجموعه هیات های استانی و روسا و اعضای مجامع نیز انتظار دارد تا به این بعد از مساله نیز توجه کرده و علاوه بر تلاش برای کسب عنوان در بعد اخلاق و فرهنگ نیز کوشا باشند.

وی همچنین با تبریک به شیروانی بخاطر انتخاب به عنوان رئیس جدید هیات پرورش اندام کرمانشاه، گفت: از امروز کار این هیات در کرمانشاه از نو آغاز می شود و برای موفق شدن تمامی اعضای مجمع و متولیان ورزش استان باید دست به دست هم داده و زمینه موفقیت این رشته پرطرفدار را فراهم کنند.

پورعلی فر گفت: بدون شک هم افزایی، همراهی و همفکری اعضای مجمع می تواند کارها را پیش برده و زمینه ای فراهم کند تا آنچه که مطلوب و خواست دلسوزان رشته بدنسازی و پرورش اندام است تحقق یابد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام موفقیت هر فرد در مجموعه این فدراسیون را موفقیت کل مجموعه عنوان و خاطرنشان کرد: برعکس این موضوع نیز صادق است پس چه خوب است که با اتحاد و همدلی زمینه پیشرفت و توسعه این رشته را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه باید برنامه ای مدون و قابل انجام ارائه کند، افزود: استفاده از نیروهای کارآمد و توجه به استعدادهای استان از دیگر انتظاراتی است که از شیروانی می رود.

پورعلی فر در پایان خواستار توجه به هیات های شهرستانی و استفاده از نظریات و تجربیات پیشکسوتان این رشته در استان کرمانشاه نیز شد.

مجتبی جوهری نیز در این محمع با بیان اینکه استان کرمانشاه  یک استان ورزشی است، گفت: از 48 هیات ورزشی که در استان فعال است، بیش از 25 هیات دارای ورزشکار ملی‌پوش هستند و در بعد ملی حضور پررنگ دارند.

وی با بیان اینکه مردم کرمانشاه مردمی ورزش دوست و با دیدگاه پهلوانی و قهرمانی هستند، تاکید کرد: با توجه به حضور مردم در تماشای مسابقات و استقبالی که از ورزش می‌شود می‌توان گفت از نظر علاقه مردم به ورزش جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف اصلی ما توسعه کمی ورزش برای مردم است که همه بتوانند از آن استفاده کنند.

به گفته این مسئول، توسعه کمی ورزش خصوصا برای ورزش‌هایی مانند بدنسازی و پرورش اندام که طرفدار زیادی دارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

جوهری در ادامه با بیان اینکه نباید از توسعه کیفی ورزش هم غافل شویم، ادامه داد: در این راستا باید زیرساخت‌ها و تجهیزات را افزایش دهیم و برای این کار برنامه مدون داشته باشیم.

وی افزود: باید آموزش مربیان و داوران را هم بیشتر کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص پایگاه ورزش قهرمانی استان هم یادآوری کرد: در حال تجهیز دوباره این پایگاه بر اساس علم روز دنیا هستیم.

جوهری در ادامه با بیان اینکه تاکنون 28 مجمع انتخاباتی در هیات‌های ورزشی استان انجام شده، تاکید کرد: این آخرین مجمع بود که در سلامت کامل برگزار شد و حالا هیچ هیات ورزشی در استان با سرپرست اداره نمی‌شود، در حالیکه در گذشته هیات‌هایی داشتیم که چندسال با سرپرست اداره می‌شدند.

وی با بیان اینکه هر رئیس هیاتی برای مدیریت هیات برنامه نداشته باشد جابجا خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما با کسی دشمنی نداریم، اما اگر کسی کوتاهی کند کنار گذاشته می‌شود و توصیه هیچکس را هم در این خصوص نمی‌پذیریم.

به گفته این مسئول، ممکن است برخی از این جابجایی‌ها برای برخی خوشایند نباشد، اما فقط در چارچوب عدل و قوانین و مقررات عمل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به ورزش پرورش اندام و بدنسازی و زیرشاخه‌های آن نیز اشاره کرد و این ورزش را فوندانسیون سایر ورزش‌ها دانست.

جوهری با بیان اینکه متاسفانه تنها 62 مربی رسمی پرورش اندام و بدنسازی در استان داریم، گفت: این در حالیست که 400 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در استان فعالیت دارند که اکثر آنها بدون مجوز هستند.

وی معتقد است، فعالیت در این باشگاه‌ها چون در برخی از موارد غیرکارشناسی است باعث می‌شود بسیاری از استعدادها به دلیل ورزش غلط از دست بروند.

جوهری در پایان بر لزوم مقابله با دوپینگ و استفاده از داروهای نیروزای خطرناک خصوصا در باشگاه‌های ورزشی تاکید کرد.

همچنین حسین شیروانی رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه پس از گرفتن رای اعتماد از اعضای مجمع ضمن قدردانی از آن ها برای اعتمادی که به وی داشتند ابراز امیدواری کرد با کمک آن ها و تمامی دلسوزان این رشته شاهد موفقیت روزافزون هیات در سطح کشور باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه های متعددی را در دستور کار دارد، افزود: یکی از مهمترین آن ها کسب میزبانی مسابقات کشوری و بخصوص بین المللی است تا فضای لازم برای معرفی قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام استان ایجاد شود.

شیروانی یادآور شد: مبارزه با داروهای نیروزا که سلامتی ورزشکاران را نیز تهدید می کند یکی دیگر از مهمترین برنامه هایی خواهد بود که در سرلوحه کارهای هیات قرار می گیرد.

وی توجه به هیات های شهرستانی و تجهیز کردن آن ها، توسعه ورزش قهرمانی، افزایش مربیان و داوران با ارائه آموزش های لازم و اصولی به این افراد و ایجاد سالن اختصاصی را از دیگر برنامه های خود برشمرد.

رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه برگزاری مسابقات قوی ترین مردان، ایجاد کمیته استعدادیابی و تشکیل هیات رئیسه قوی را از دیگر اهداف و برنامه خود به عنوان رئیس این هیات برشمرد.

پیش از این محسن بیگلری به عنوان سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه فعالیت می کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =