روابط عمومی آموزش و پرورش پاسخ داد که پرداخت اضافه کاری نیروهای اداری مانند سابق است و با وجود اعتبار پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در بیان مشکل خود آورده است:" شایع شده اضافه کار اداری ما کار کنان اداری آموزش وپرورش مناطق استان همدان به خاطر اجرای طرح رتبه بندی قطع شده است .در حالی که اولا ما اگر به عنوان معلم سر کلاس برویم هفته ای 20ساعت با بیش از 20سال سابقه والان مثل کامندان ادارات دیگر هفته ای 44ساعت در اداره کار می کنیم پس مزایای ادارات دیگر از جمله پرداخت اضافه کاری هم شامل ما می شود.دوم اینکه طرح رتبه بندی از مهر ماه اجرا شده در حالی که اضافه کاری ما از مرداد ماه پرداخت نشده است .تقاضای پیگیری داریم."


در همین زمینه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش پاسخ داد:" پرداخت اضافه كار نيروهاي اداري و همچنين عوامل خدماتی واحدهای آموزشی كه در خارج از ساعت موظف صورت پذيرد به شرط وجود اعتبار و رعايت سايرضوابط و مقررات بلامانع خواهد بود."

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    12 0
    شرط وجود اعتبار کار را خراب میکند. چون آموزش و پرورش هیچ وقت اعتبار نداره
  • سرایدار US ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    2 0
    با سلام خدمتگذار یک شیفت کار میکند .سریدار از صبح تا ظهر نگهبان است ظهر تاغروب نظافت میکند شب تا صبح مسول اموال است .البته مدرسه من یک شیف است.10 سال است هم اضافه کار قطع شده.هم حق لباس .از اول مهر حقوق همکاران اموزشی زیاد شد تا 500000 تومان .همکاران اداری هم اضافه شد .فقط حقوق نیروی خدماتی تغیر نکرد.انصافتان کجاست.
  • خدماتی US ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    2 0
    چه عجب یادی از نیروی خدماتی کردید.سرایدارم .26سال کار کردم.مثلا 5 درصد جانبازم.حقوق همکاران اموزشی .اداری اضافه شد.از 250000تومان تا 500000 تومان.ولی نیروی خدماتی هیچ.در ضنمن 10 ساله اضافه کارمان قطغ شده.وحق لباسی که ششماه یکبار میدادند.منتظریم برجام انجام شود شاید فرجی شود.
  • فرهنگی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 3
    حقوق کارکنان اداری آموزش وپرورش کاملا ازمعلمانی که تمام فشارها ومشکلات کلاس درس برگردن آنهاست بیشتروبیشتراست وهرکدام علاوه برحقوق حق مسولیت هم می گیرند ؛واگر چنانچه وام یاامتیازی به منطقه اختصاص یابد بدون اینکه نیروهای اموزشی خبر داشته باشند بین نیروهای ستادی بدون ارایه مدارک ومستندات تقسیم می شود ؛تازه اضافه تدریس معلمان هم از اردیبهشت 94 تابه امروز پرداخت نشده است .اگه اموزش وپرورش بدهی داره طلب معلمان اموزشی خیلی بیشتراست .
  • ستاره IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    3 0
    سلام پایه بودم با رتبه بندی 80 تومن اضافه شد اما دو ماه شدم ارشد که چیزی به حقوقم اضافه نشد میگن فعلا متوقف شده . یعنی با رتبه بندی چیزی به حقوقم اضافه نشد از طرفی هم مثلا قرار بود یک طبقه تشویقی امسال بگیرم که به لطف این وزیر فعال لغو شده وجاهت قانونی دارد مغایر قانون است . اقای مغایر قانون قانون خدمات کشوری چی این چرا برا اموزش و پرورش اجرا نمیشود . این هم برای اموزش و پرورش وجاهت قانونی دارد ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    2 0
    حق التدریس معلمان را 10 ماه است که نداده اند . شرعا باید به کلاس برویم؟
  • مربی پرورشی A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    1 0
    اینجانب با 24سال سابقه خدمتی در پست اداری مشغول به خدمت شده ام ولی در سالجاری از تیرماه 94 اضافه کاری اداری را پرداخت نمی کنند وبا وجود کار زیاد در سطح اداره انگیزه خود را از دست داده ایم و با هزاران رو اندازی نمی گذارند بریم مدرسه بخدا سخت می گذرد سخت سخت یکی به داد ما برسد .