ایسنا نوشت: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که در جلسه روز یکشنبه این فراکسیون رفتارهای اخیر عربستان محکوم شد.

ایرج ندیمی در توضیح جلسه صبح روز یکشنبه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت:‌ این جلسه عمدتا حول رفتارهای چندگانه عربستان از جهت ماجرا جویی بود که این رفتارها و اقدامات عربستان محکوم شد.

وی با اشاره به انفجار بمبی در اطراف سفارت ایران در صنعا نیز گفت: این اتفاق و اقدام عربستان نیز محکوم و بر این موضوع تاکید شد که اگر بنا به انجام اقدامی در برابر عربستان و یا دادن اطلاعیه و نامه‌ای است باید اقدامات عربستان در یمن و سوریه نیز مورد اشاره قرار گیرد.

وی با اشاره به اعتراضات مردم در مقابل سفارت عربستان اظهار کرد:‌ موضوع رفتار خودسرانه برخی نسبت به ورود به سفارت عربستان نیز مطرح شد و بر لزوم بررسی این موضوع در کمیسیون مربوطه و برخورد با این افراد تاکید و در نهایت این اقدام نیز محکوم شد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تحولات و تحقق درآمدهای پسا برجام و موضوع انتخابات را دیگر موارد مورد بررسی در این فراکسیون برشمرد و گفت: با توجه به این‌که ائتلاف‌ها مربوط به تهران و شهرهای بزرگ است طبیعتا بیشتر توجه معطوف به این مناطق خواهد شد چون درشهرهای کوچک ائتلاف معنایی ندارد.

27219

 

کد خبر 497654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =