برخی از شهروندان منطقه ۱۷ تهران می گویند مرکز ترک اعتیاد بهاران که اخیرا در این منطقه راه اندازی شده، باعث افزایش اعتیاد در بین جوانان منطقه می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تشکیل اردوگاه و مرکز ترک اعتیاد به نام بهاران در تهران، علاوه بر آنکه باعث شد برخی از اعضای شورای شهر به شهرداری اعتراض کنند که چرا بدون مجوز و بودجه مصوب دست به این کار زده، باعث نارضایتی اهالی منطقه ۱۷ نیز شده است.
پیش از این نیز اهالی منطقه ۱۵ در جنوب شرق تهران نسبت به احداث مددسرا یا گرمخانه خاوران به شدت به شهرداری اعتراض کرده بودند که وجود این گرمخانه باعث شده میزان اعتیاد و بروز و ظهور معتادان در این منطقه افزایش یافته و مردم، نگران افتادن جوانان خود در دام اعتیاد شده اند.
اکنون نیز برخی از شهروندان منطقه ۱۷ در تماس با سرویس مشکلات مردم گفته اند ایجاد مرکز ترک اعتیاد و اردوگاه بهاران باعث مشکلات مشابهی برای آنها شده و از شهرداری می خواهند این مرکز را به جای دیگری منتقل کند.
طبیعی است شهروندانی که در جوار مراکز ترک اعتیاد، اردوگاه های نگهداری از معتادان یا گرمخانه ها به سر می برند اعتراضاتی مانند شهروندان منطقه ۱۵ و ۱۷ را داشته باشند. لذا بجاست شهرداری با احترام به مصوبات شورای شهر، پیش از اجرای چنین طرحهایی، نسبت به تهیه پیوست اجتماعی آنها اقدام کند تا پس از احداث چنین مراکزی، نارضایتی شهروندان از این اقدامات افزایش نیابد.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    18 0
    محل نگهداری معتادان وسط شهر نیست، بیابون های تهرانه
  • احسان RO ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    همین الان تو کوچه ما یک مرکز ترک اعتیاد خصوصی هست تو خیابان کمیل تهران نرسیده به خیابان رودکی واقعا کلافه مون کردن. هیچ کس هم رسیدگی نمیکنه خبرآنلاین لطفا شما حرف افراد این محل رو به گوش مسئولان برسونید
  • بدون نام ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    رتبه یک جهان رو داریم از نظر آمار معتادا