بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجلاس اخیر حقوق بشردر ژنوگفت: انتظار داشتم برخوردهای تند بین ایران و سایر کشورهای غربی همراه باشد ولی در واقعیت اینطور نشد

به گزارش خبرآنلاین،یوناتن بنت کلیا که هم اکنون یکی از 5 نماینده اقلیت در مجلس شورای اسلامی است در گت و گو با سالنامه جوان گزارشی از اجلاس جهانی حقوق بشر در ژنو را طرح کرد.

وی گفت:چون برای اولین بار به ژنو می رفتیم . در ابتدا به این فکر می کردیم که ممکن است این اجلاس باعث ایجاد مشکلاتی برای ما شود. انتظار داشتم با برخوردهای تند  بین ایران و سایر کشورهای غربی همراه باشد ودر ذهن مجسم می کردم سرکوبمان خواهند کرد، ولی در واقعیت اینطور نشد.

 نماینده آشوریان با اشاره به نشستی که در این اجلاس با حضور شیرین عبادی و شادی صدربرگزار شد، افزود:با چند تن از دوستان در آن جلسه شرکت کردیم .گفتم بهتر است سخنان آنها را بشنوم و ببینم چه حرف های برای گفتن در مقابل جهانیان دارند و باید بگویم واقعا تاسف خوردم.

وی تصریح کرد: این خانم ها آمدند و صحبت های را مطرح کردند که شنیدنش برای هر ایرانی سنگین است. سخنانی که خودم هیچ وقت نتوانستم درک کنم، چون در ایران زندگی می کنم ونمی دانم این ادعا ها چه ارتباطی به ایران دارد.

به گفته وی خیلی از ادعای طرح شده توسط شیرین عبادی دروغ محض بوده است.

بت کلیا خاطر نشان کرد: خانم های صدر و عبادی فقط برای خود شیرینی و رضایت کسانی که دستور داده بودند و به آنها و مقاصدشان کمک می کنند این حرف ها را ساخته بودند.

این نماینده آشوریان اظهار داشت:صدر ادعا می کرد مرا گرفتند و شکنجه ندادند ولی دیگران را شکنجه دادند.چطور می شود این اتفاق بیفتد. اصلا قبل هضم نیست . اینها برای خودشان می خواهند موقعیت های را در سطح جهانی ایجاد کنند و این موضوع باعث تاسف است که این وسط آبروی کشور ما را هزینه می کنند. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 49461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =