با حضور علی اوجی و پژمان جمشیدی، جلوی دوربین پیمان قلسم‌خانی، فیلمبرداری «خوب، بد، جلف» آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فيلمبردارى  فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی آغاز شد.

 در نخستین سکانس فیلم «خوب، بد، جلف» پژمان جمشیدی و علی اوجی مقابل دوربین رفتند.

حميدفرخ نژاد، پژمان جمشيدى، سام درخشانى،ويشكا آسايش، بيژن امكانيان، نیوشا ضیغمی، رضا رويگرى، آزاده صمدی، نسيم ادبى، علی اوجی، رضا كريمى، اميرمهدى ژوله  از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«بد، خوب، جلف»  داستان  يك كارگردان هنرى سينماست که  از طرف تهيه كننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازيگر تجارى براى بازى در نقشهاى اصلى فيلمش استفاده كند. از نظر كارگردان آنها بدترين انتخاب هاى ممكن هستند، اما اگر مى خواهد كه فيلم را بسازد مجبور است در مدت كوتاهى آنها را به نقش هايشان نزديك كند، و اين كار آسانى نيست. 

«خوب، بد، جلف» سومین عنوانی است که تا به حال برای این فیلم اعلام شده است. قبل‌تر اسامی «پژمان» و «پلیس‌بازی» برای این فیلم انتخاب شده بود. به گفته محسن چگینی، یکی از تهیه‌کنندگان، این فیلم در واقع اثری سینمایی، از سریال «پژمان» است .

پژمان مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سروش صحت، تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی مهراب قاسم‌خانی و پیمان قاسم‌خانی ساخته بهمن ۱۳۹۱ تا خرداد ۱۳۹۲ است که از شبکه سه پخش شده‌است.در این مجموعه تلویزیونی پژمان جمشیدی از بازیکنان فوتبال سابق تیم ملی ایران نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می‌کند.او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده است تیمی را برای خود پیدا کند.

۵۸۲۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هلیا A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    17 1
    باید جالب باشه،در هر صورت کارهای پیمان قاسمخانی در عرصه طنز از متوسط سینمای ایران یک سر و گردن بالاتر است.