پاسخ شهرداری به یکی از خواسته های شهروندان: افتتاح میدان میوه و تره بار در شرق پایتخت

تعداد زیادی از شهروندان نسبت به تعطیلی و تغییر کاربری بازارهای روز میوه و تره بار اعتراض کرده بودند که شهرداری تهران اعلام کرده یک بازار جدید میوه و تره بار احداث می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که در مناطق شمالی تهران به دلیل ارزش فراوان زمین و بعضا معارض دادن عرصه هایی که در اختیار بازارهای روز میوه و تره بار قرار گرفته، چند بازار در ماههای اخیر بسته شده، شهرداری تهران می گوید در پاسخ به تقاضای شهروندان قصد دارد بازارهای جدیدی را احداث کند که یکی از این بازارها در شرق تهران به بهره برداری می رسد. 

در همین رابطه رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۸ از پایان ساخت روز بازار شهید مدنی در خیابان نظام آباد با هدف دسترسی شهروندان به انواع تره بار و کنترل قیمت ها در این محدوده خبر داد.
علی بوربور با اعلام این خبر گفت:این روز بازار در زمینی به وسعت 860 متر مربع و در مدت یک سال ساخته شده است و قرار است به صورت فروشگاهی فعالیت خود را به صورت رسمی در چند روز آینده با عرضه انواع میوه و تره بار و فراورده های گوشتی و پروتئینی آغاز کند.
او با اشاره به اینکه پیش بینی شده است محصولات عرضه شده در این روز بازار ارزان تر از نرخ بازار باشد توضیح داد: تمام محصولات و کالاهایی که در روز بازار شهید مدنی عرضه می شود با نرخ مصوب سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و تا 30 درصد ارزانتر از نرخ بازار در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۸ گفت: پیش از ساخت این روز بازار، شهروندان ساکن نظام آباد برای تهیه نیازهای خود به روز بازار خیابان کرمان مراجعه می کردند که این موضوع باعث افزایش هزینه های آنان شده بود که با بهره برداری از این روز بازار علاوه بر کاهش هزینه شهروندان از حجم تردد های درون شهری کاسته می شود.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =