معاون سیما: «نود» به پخش خود ادامه می‌دهد/ ممکن است مصاحبه ظریف پخش شود

مهر نوشت: معاون سیمای رسانه ملی درواکنش به شایعاتی که از برکناری عادل فردوسی پور بعد از مصاحبه با ظریف مطرح شده بود بیان کرد که برنامه «نود» همچنان به پخش خود ادامه می دهد.

بعد از اینکه مصاحبه عادل فردوسی پور با جواد ظریف وزیر امور خارجه در برنامه «نود» پخش نشد، شایعات زیادی در فضای مجازی و رسانه ها مطرح شد، شایعاتی از جمله تمام شدن برنامه «نود» و اتمام کار عادل فردوسی پور که سال هاست اجرای این برنامه را بر عهده دارد تا اخراج و برکناری وی از این برنامه که به بعضی از آنها پاسخ‌هایی نیز از طرف مسئولان امر داده شد.

علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی  در پاسخ به پرسشی درباره اجرای عادل فردوسی پور در برنامه «نود» و صحت و سقم حضور او در این برنامه عنوان کرد: برنامه «نود» همچنان به پخش خود ادامه می دهد.

وی همچنین درباره پخش مصاحبه فردوسی پور با ظریف که بیان شد بدون اطلاع مسئولان مرتبط بوده است و امکان پخش این مصاحبه اعلام کرد: ممکن است مصاحبه پخش شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    1 0
    انشالله که مصاحبه بدون سانسور باشه
  • بی نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    2 2
    نه تو رو خدا. بیاین تنها برنامه ی پر بیننده رو قطع کنین. رشیدپور رو ممنوع التصویر کردین ببینین چه قدر برنامش پر مخاطبه تو اینترنت. این همه بیننده میتونست کشیده بشه به سمت تلویزیون جای اینترنت.
    • رضا A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
      0 0
      رشیدپور پر بیننده بودن برنامه هاش فقط بخاطر مهمونهای معروفشه و از خودش چیزی نداره.هر وقت تونست مثل احسان علیخانی و رامبد جوان در ارتباط با مردم عادی برنامه ای بسازه و برنامش گرفت اونوقت میشه بهش گفت موفق.و گرنه اینکه چهار تا بازیگر دعوت بکنی و از بدو تولد تا الانشونو و زیر و رو کنی که کاری نداره.
  • علی A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    0 1
    دیگه واسه ما پخش یا عدم پخشش مهم نیست
    • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
      0 0
      واسه مدیران تلوزیون هم اینکه واسه شما این مساله مهم نیست یا مهم هست اصلا مهم نیست.خاطرت جمع.