نماینده مردم تبریز،‌ آذرشهر و اسکو و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:‌ همچنان خدمتگزار مردم هستم و هر کجا باشم در نوکری مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو خواهم بود.

به گزارش خبرآنلاین، رضا رحمانی که با وجود اقبال عمومی برای مجلس دهم ثبت نام نکرد در بیان انصراف خود، اظهار کرد: سه دوره وکیل و نماینده این ملت شریف در مجلس بودم و در دوره قبلی هم قصد ثبت نام نداشتم و صلاح بر این است چهره های جدید هم حضور داشته باشند و من هم در هر کجا باشم در نوکری مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو خواهم بود.

رضا رحمانی نماینده تبریزوی با قدردانی از اعتماد ۱۲ ساله و سه دوره ای مردم شریف حوزه انتخابیه  تبریز، آذرشهر و اسکو و روستاها و شهرهای حوزه گفت: از مردم تبریز و حوزه انتخابیه ام دل خوشی دارم  و تماس ها و الطاف مردم در چند روز گذشته و اصرار آنها بر ثبت نام مجدد  نشان می دهد که مردم محبت دارند و من این محبت ها را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

وی که اولویت شعار انتخاباتی اش در سه دوره گذشته اشتغال زایی بود در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه آینده اش گفت: فعلا نماینده مردم هستم و اگر مسئولیت اجرایی نداشته باشم قطعا در تبریز سکونت خواهم داشت و در خدمتگزاری مردم و توسعه استان تلاش خواهم کرد.

گفتنی است رحمانی نماینده سه دوره هفتم،‌ هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز،‌آذرشهر و اسکو بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =