مساعدت 46 میلیارد ریالی مردم آذربایجان شرقی به نیازمندان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: مردم نیکوکار استان طی ماههای محرم و صفر بیش از 46 میلیارد و 787 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان مساعدت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، حسین دشتی افزود: مردم نیکوکار استان هر سال نذورات و احسان های خود اعم از غذای گرم،خشک و قربانی را به این نهاد تحویل می دهند تا بین نیازمندان توزیع گردد.

وی یادآور شد: طی این مدت در 63 پایگاه جذب حامی این نهاد، 971 حامی نیکوکار حمایت از 972 یتیم، خانواده نیازمند، بیمار و نوعروس را در سطح استان بر عهده گرفتند.

دشتی اضافه کرد: مساعدت حامیان نیکوکار به ایتام و خانواده های نیازمند در قالب طرح های محسنین، طاها، شفا،کوثر، حج فقرا، رضوان، اکرام ایتام و ماعون بوده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در ماههای محرم و صفر 91 حامی در قالب طرح شفا هزینه های درمانی 102 بیمار نیازمند را تقبل کردند خاطرنشان کرد: 91 حامی نیز در قالب طرح کوثر، جهیزیه 57 نوعروس را تامین کرده و آنان را به خانه بخت فرستادند.

دشتی تصریح کرد: طرح کوثر برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، طرح طاها برای بیمه آتیه فرزندان ایتام و طرح شفا برای کمک به نیازهای درمانی مددجویان بیمار توسط این نهاد اجرا می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =