شهروندان منطقه ۱۲ می گویند پیگیری های آنها درباره تغییر غیرمجاز کاربری خانه های مسکونی به تجاری و صنعتی از طریق شهرداری نتیجه نداده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تغییر کاربری خانه های مسکونی به تجاری در منطقه ۱۲ تهران، چندی پیش از سوی سرویس مشکلات مردم پیگیری شد و در آن مدیر روابط عمومی منطقه ۱۲ اعلام کرده بود شهروندان درباره این شکایات باید با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند و شکایت خود را پیگیری کنند (اینجا)اکنون شهروندان خبر داده داند پیگیری شان در این باره بی نتیجه مانده.

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره نوشته: نوشتیم و نوشتیم ......و نوشتیم لیکن اثری نداشت ، نوشتیم که پاره ای از واحد های مسکونی فرسوده واقع در بافت فرسوده منطقه 12 تهران حتی در منطقه ای مانند کوچه های خیابان بهارستان بصورت غیر قانونی تبدیل به کارگاه های تولیدی غیر قانونی شده اند، حتی به 137 هم اطلاع دادیم لیکن کو گوش شنوا ؟؟ کو رسیدگی کننده به این موضوع ؟
پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد در منطقه ۱۲ به واسطه فرسودگی بافت شهری، نزدیک بودن اماکن تجاری و مشاغل کوچک مانند دوزندگی ها و کارگاه های خانگی، بخشی از خانه های بزرگ و قدیمی توسط کسانی که قصد تجاری دارند، به اجاره گرفته می شود و از آنها به عنوان کارگاه های کوچک استفاده می شود. بجاست شهرداری منطقه ۱۲ راسا درباره تغییر کاربری این فضاها وارد شده و اقدام به احقاق حقوق همسایگان کند.

 

23۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جهانگیریتهران A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    3 0
    جندین مورد بوده است که با شماره137 تماس حاصل شده است.که درپاسخ گفتند به شورای حل اختلاف مراجعه وجوابگو نبوده اند.
  • فواد A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    1 0
    تازه متوجه شدید این شماره ها نمادین هستن و کارایی لازم اصلا ندارند حتی ۱۱۰ برای امور مربوط به راهنمایی رانندگی اطلاع بدین پی گیری نمیشه حتی ۱۲۴ شخصا چندین بار گرانفروشی قیمت گذاری و غیره اطلاع دادم اصلن تاثیری نداشت و هنوزم نداره خبر جون اگه باور نداری خودت امتحان کن
  • حسام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    3 0
    شماره هاي 137 و 1888 شهرداري فقط در زمان انتخابات رياست جمهوري كارايي دارد.