در هفتمین جلسة شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مقرر شد مجموعه سیاست‌های نمایشگاه بیست و نهم پس از ویرایش به صورت عمومی منتشر شود.

به گزارش خبرآنلاین، در هفتمین جلسة شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تصویب چند پیشنهاد جدید مجموعة سیاست‌های نمایشگاه بیست و نهم تکمیل شد و قرار شد پس از ویرایش به صورت عمومی منتشر شود.

انتشار این مجموعه علاوه بر آشنایی ناشران و علاقه‌مندان حوزة نشر با آن، فرصت ارائة پیشنهادهایی از سوی عموم علاقه‌مندان و فعالان و نوآوران حوزة فرهنگ و کتاب به مدیران نمایشگاه برای ارتقای کیفیت و افزایش بهره‌وری از نمایشگاه نی‌شود.


از دیگر مصوبات این جلسة ‌تعیین حوزه‌هایی از فعالیت‌های نمایشگاه بود که مسئولیت اجرایی آن در نمایشگاه بیست و نهم به عهدة تشکل‌های نشر خواهد بود. در این زمینه دو نکته حائز اهمیت است؛ یکی گسترش حوزه‌های تصدی تشکل‌ها نسبت به نمایشگاه بیست و هشتم بود و دیگر این که قرار شد به منظور کسب تجربة تشکل‌های نشر و آمادگی برای تصدی هرچه بیشتر امور نمایشگاه در سال‌های بعد، در اموری هم که فعلاً به عهدة معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باقی می‌ماند، مشارکت نمایند.

مصوبه بعدی انتخاب کشور ایتالیا از میان درخواست‌های مطرح شده به عنوان میهمان ویژه نمایشگاه سی‌ام بود.

همچنین در این جلسه کمیته‌ای از میان اعضای شورا به منظور برنامه‌ریزی و نظارت بر جنبه‌های زیبایی شناسی و هویت بصری نمایشگاه تشکیل شد.

 

6057

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =