معاون سیاسی استانداری البرز: شرایط برگزاری انتخابات سالم و قانون‌مند در البرز فراهم شده است

به گزارش فارس_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تمام شرایط و مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند در این استان فراهم شده است.

حجت‌الله ملاصالحی اظهار داشت: ایران اسلامی در دوره‌ای حساس از نظر شرایط سیاسی داخلی و خارجی قرار داشته و به طور کلی در دوره‌ای مهم از تاریخ کشور قرار داریم.

وی با اشاره به شرایط بین‌المللی گفت: بسیاری از کشورهای دیگر به شرایط داخلی ایران چشم‌ دوخته‌اند و می‌دانند که هر اتفاقی در داخلی ایران، نقش مهم و تاثیرگذاری در معادلات بین‌المللی دارد.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری گفت: به طور قطع برگزاری باشکوه،‌ پرشور و حداکثری این دوره از انتخابات، نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف و پیش‌بینی‌های دولت در برنامه‌های بین‌المللی و سیاست خارجی دارد.

ملاصالحی گفت: برگزاری انتخابات حداکثری و در نهایت انتخاب نمایندگان ولایی‌، کاردان، با تدبیر و آشنا به مسائل و مشکلات مردم، نقش مهمی در توسعه کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری انتخابات در استان البرز گفت: خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه ستاد انتخابات و دستگاه‌های اجرایی حاضر در این ستاد، از جمله فرمانداری‌ها، تمام اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز افزود: هم اکنون البرز آماده برگزاری انتخابات است و تمام وظایفی که در حوزه قانون بر عهده داشتیم را به طور کامل انجام دادیم.

ملاصالحی با بیان اینکه قانون انتخابات در کشور جامع و کامل است، گفت: انتظاری که از نامزدهای احتمالی و هواداران آنها داریم این است که در تمام فعالیت‌های خود به رعایت قانون توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت تبلیغاتی در این ایام ممنوع است، تصریح: نباید نامزدهای احتمالی و هواداران آنها از شرایطی چون ایام سوگواری و فرصت‌های آینده برای تبلیغات زودهنگام سوء استفاده کنند.

ملاصالحی در پایان اظهار داشت: به طور قطع تمام رفتارهای نامزدهای احتمالی رصد شده و هرگونه رفتار غیرقانونی به ویژه تبلیغات زودهنگام به سود آنها نخواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =