مرگ تلخ دو نماز گزار تهرانی/آتش نشانی در ۵۰ متری مسجد امام حسین(ع) ایستگاه دارد و از ماجرا بی اطلاع!

شب گذشته برخی رسانه ها خبر از سقوط بالابری در مسجد امام حسین(ع) تهران دادند که به سرعت از سوی سازمان آتش نشانی تهران تکذیب شد.

تکذیب سقوط بالابر از سوی سازمان آتش نشانی در شرایطی بود که صبح امروز، سازمان اورژانس تهران این اتفاق را تایید کرد و از فوت دو خانم نمازگزار 80 و 44 ساله  خبر داد. اما نکته قابل توجه اینکه شب گذشته جلال ملکی سنخگوی این سازمان با اشاره به خبر سقوط جرثقیل در میدان امام حسین(ع) گفت: گزارشی مبنی بر سقوط جرثقيل در ميدان امام حسين(ع) به سازمان اتش نشانی ارایه نشده است.
 با این حال نقشه های شهری نشان می دهد در ۵۰ متری مسجد امام حسین(ع) تهران، یکی از قدیمی ترین ایستگاه های آتش نشانی تهران قرار دارد.




ا
یستگاه 2 آتش نشانی تهران درمیدان امام حسین(ع)، نبش آیت اله مدنی واقع شده و جزء ایستگاه‌های قدیمی تهران است كه در موقعیت مهمی واقع شده است. نوع بافت در این محدوده قدیمی و دارای چند خیابان اصلی و خیابانهای فرعی بسیار وگاها عابرباریك است و در این محدوده تولیدی، چاپخانه، كفاشی واماكن تجاری و مذهبی بسیاری وجود دارد. با این حال مشخص نیست که چگونه این سازمان از این اتفاق بی خبر بوده است. 
در باب بی خبری سازمان آتش نشانی در حوادث این چنینی مصداقی دیگری هم وجود دارد که بی خبری از وقوع تهران در سال گذشته را می توان از جمله آنها خواند.
 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    1 0
    که بی خبری از وقوع تهران در سال گذشته را می توان از جمله آنها خواند. این جمله یعنی چی ؟ توروخدا یخورده دقت کنید.
  • mohsen A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    1 0
    اگه یادتون باشه 2سال پیش درحادثه جمهوری آتشنشانی توان نجات 2زن کارگر را نداشت و نردبان آنها بازنشد حالا هم میگویند به ما اطلاع ندادن .جان انسانها رو برای اینکه قصور انجام دادن به گردن تقدیر میندازن
  • امیر IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
    0 0
    حتما موضوع از اهمیت کمتری نسبت به بعضی از کارهایی که صبح تا شب از رسانه میلی میشنویم که برای فلان کشور و ........... انجام شده و میشود داشته که کسی گوشش به این حرفها بدهکار نیست واقعا ما را چه شده است . ایا ما همان ایرانیهای سالهای قبل هستیم ؟