نماینده قائمشهر:چماقی که تندروها علیه دیگران می کشند،روزی بر سر خودشان فرود می آید

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس معتقد است که تندروها با تندروی هایی که از خود بروز می دهند، تنها برای خودشان و کشور زحمت درست می کنند.

سید هادی حسینی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به ورود احتمالی تندروها به عرصه انتخابات آتی و روش هایی که به کار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که الیمین و الشمال مذلّه، طریق الاولی، طریق الوسطی و معتقدیم که هیچ جا معمولا تندروی ها جواب نداده است.

 وی افزود: آن هایی که سواربر اسب، یکه تازی می کنند، یک جایی گیر می کنند و از طرفی ، نظام ما نظام اسلامی است که مبتنی بر اخلاق است و اصلا فلسفه وجودی نبوت پیامبر اکرم (ص) نیز همین است.

نماینده مردم قائمشهر و سواد کوه در خانه ملت تاکید کرد: هرکس که بر َسبیل اخلاق نباشد، قطعا ممکن است در مقاطعی سه نفر برای او کف بزنند و چهار نفر نیز از او تعریف و تمجید کنند و خود او نیز برود در آینه نگاه کند و از خودش تشکر کند  و اسمش در رسانه ها پخش شود، چون بعضی ها صرفا برای اینکه مشهور شوند دست به این کارها می زنند و برای خدا کار نمی کنند اما نهایتا وقتی انسان به وجدان خود مراجعه می کند و می بیند که بداخلاقی، تندروی و تندخویی کرده است، به خود نهیب می زند که این کار را انجام ندهد.

وی ادامه داد: ما تندوری را به صلاح کشور نمی دانیم و در حال حاضر که به مقطع انتخابات نزدیک می شویم، اتفاقا خوب است که انتخابات را با آرامش برگزار کرد چراکه انتخابات یکی از مراحلی است که مردم در حوزه سیاست آموزش می بینند بنابراین اگر کسی خودش را داعیه دار بداند باید حواسش جمع باشد که رفتار او برای جامعه بد آموزی نداشته باشد.

حسینی تصریح کرد: تندروها باید بدانند رفتاری که آن ها با تندروی خود ما الان چماق کرده و بر سر دیگران می کوبند روزی به سر خودشان بر می گردد چون همیشه پشت به زین نیست و گاهی ممکن است که زین به پشت باشد.

وی افزود: اخلاق حکم می کند که درست عمل کنیم و آنچه که فکر می کنیم در حق خودمان رواست در حق دیگران روا بداریم چراکه همه دغدغه نظام داریم و نظام ما که مبتنی بر اسلام ، اخلاق و فطرت است، عمل درست را توصیه می کند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت همچنین در پاسخ به این سئوال که  به نظر شما اگر برخورد لازم با عوامل حمله کننده به رئیس مجلس در قم می شد امروز شاهد اتفاقات مشابه بودیم، تصریح کرد: به هرحال همیشه در جامعه افراد بیمار پیدا می شوند و زمانی که با یک دسته برخورد شود و دسته دیگری نیز سبز شده و به وجود خواهد آمد هرچند که باید حتما با کسی در جایی مشکل ایجاد کرد و نظم جامعه را بهم ریخت، برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا سر قضیه برجام عده ای آمدند جلوی مجلس تحصن کردند، درحالیکه حضرت امام (ره) درباره تحصن نظر دارند و این کار را به صلاح نمی دانند اما چگونه است که این افراد می توانند بگویند ما پیرو خط امام و ولایت هستیم و دوباره بیایند در مشهد و قم تحصن کنند و مقابل مجلس اردو بزنند.

این نماینده مجلس نهم افزود: زمانی است که  افراد حرکت و مخالفت آرامی دارند و مخالفت خود را مطرح می کنند و نظام جمهوری اسلامی نیز کانال های مختلفی دارد که اگر بخواهد اقدامی نادرستی انجام شود و یا قانونی مغایر با شرع و قانون اساسی تصویب شود، حتما شورای نگهبان جلوی آن را بگیرد و از سوی دیگر نیز مجلس هم مجلس اصولگراست و نسبت به بعضی مجالس، مجلس معتدلی است. بنابراین تجمع و تحصن کردن مقابل مجلس چه معنایی می تواند داشته باشد؟!

حسینی تاکید کرد: نظام با این حرف ها و اقداماتی که افراطیون انجام می دهند، از تصمیماتی که مبتنی بر منافع ملی و مصلحت کشور است کوتاه نمی آید و این افراد با تندروی هایی که از خود بروز می دهند، تنها برای خودشان و کشور زحمت درست می کنند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    10 43
    تندرو کسیه که به کسایی که هم نظرش نیستند انگ تندروی بزنه آقای نماینده تندرو نباش.
  • بی نام A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    7 17
    انصافا اینها تندرواند یا شما که با اختلاف‌‌‌‌‌‌‌۱۱میلیون رای خواهان ابطال انتخابات بودید
    • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
      2 3
      11 میلیونی که سال 92 به روحانی رأی دادن فریب شعارهای پوشالی روحانی رو خوردند.
  • hasan A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    2 3
    این افراد همان اصلاح طلبان هستند که نام حزبشان را رهروان ولایت گذاشته اند لطفا این نماینده محترم که به تحصن عده ای معترض است به فتنه گران88که مملکت را به خطر انداختند معترض شوند.
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    1 1
    ما که طی این سی و چند سال چیزی که ندیدیم اخلاق بود
  • مح A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    4 2
    مردم دیگه گول حرفاتونونمیخورن.شماباهرکی بدین بهش میگین تندرو
  • میلاد شیرگاه IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    2 2
    درود بر سید دوست داشتنی قائمشهر و سوادکوه ما که اهل مازندرانیم ایشون رو کاملا می شناسیم ان شاالله مجلس بعدی پر بشه از معتدلیونی مثل ایشون
  • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    1 0
    درود بر اعتلال عده ای خودشونو صاحب این مردم وکشور میدونن وهشت سال با تندروی وعدم مدیریت مملکتو به این روز انداختن خدا ازشون نگدره که امرو هرجی میکشیم از این تندروهای هستند که به قول شهید باکری نان به نرخ روز خورن