مسعود شجاعی و محمد نوری در فصل جاری لیگ قطر، نتایج خوبی همراه با تیم شان به دست نیاورده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته دوازدهم لیگ قطر هم برگزار شد و تیم الغرافه و مسیمیر به روزهای بد خود ادامه دادند. هر دو بازیکن ایرانی این تیم هم نتوانستند آنگونه که باید موفق باشند.

محمد نوری؛ جدایی نزدیک است
برای محمد نوری که در روزهای ابتدایی حضورش متوجه شد چه جایگاه و احترامی در باشگاه دارد، شروع فصل با اتفاقات بدی همراه شد. مسیمیر که با اختلاف ضعیف ترین تیم لیگ قطر به حساب می آید، از همان روزهای ابتدایی کار را با شکست شروع کرد و تا امروز تنها یک برد و یک مساوی به دست آورده و در مقابل 10 بار باخته است. محمد نوری هم نتوانسته آنگونه که باید خوب بازی کند و در تعطیلات ژانویه احتمال جدایی اش بسیار زیاد خواهد بود. این تصویر هم از آخرین بازی نوری در لیگ قطر است و با آن بازیکنی که در پرسپولیس بود، بسیار فرق دارد. البته نوری از کیفیت بازیکنان تیمش انتقاد کرده و معتقد است عملکرد آنها روی عملکرد او هم تاثیرگذاشته است.


شجاعی؛ دوباره شکست
مسعود یک 90 دقیقه دیگر بازی کرد و دوباره موفق نبود. البته او و خط حمله الغرافه امسال موفق نبوده اند. این تیم در رده هشتم لیگ قرار دارد که برای سران باشگاه اصلا رده خوبی نیست. مسعود هم شرایط خوبی در الغرافه ندارد و شاید در نیم فصل اتفاقات تازه ای برایش بیفتد.

این هم تصاویری از اشکان دژاگه و مجتبی جباری در لیگ قطر؛ 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =